۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبر: 85474112
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار کرمان: استفاده از تولیدات داخل استان ملاک ارزیابی صنایع است

کرمان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه استفاده از تولیدات داخلی استان، ملاک عمل و ارزیابی ادارات دولتی، صنایع و شرکت‌های این دیار خواهد بود گفت: مجموعه‌ها و افرادی که در این زمینه همکاری نداشته باشند به منزله ترک فعل محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده روز یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به توانمندی شرکت‌های فناورپایه کوچک و متوسط حوزه آی‌تی استان افزود: این شرکت‌ها بعضا از کشورهای اروپایی ثبت سفارش دارند اما ادارات، صنایع و شرکت‌های کرمانی، سفارش های خود را از خارج استان انجام می‌دهند.
وی با گلایه از این مساله و پشتیبانی نکردن از تولیدات و محصولات داخل استان بیان کرد: یک سال است که مصوبه شورای تامین استان را مبنی بر اولویت تهیه و تامین نیاز ادارات، صنایع و شرکت‌ها از تولیدات داخلی گرفته‌ایم.
معاون اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: امسال در خرید تولیدات داخلی و اجرای این مصوبه جدی پیگیری می‌کنیم و باید شاهد پشتیبانی و عملکرد قوی ادارات دولتی و صنایع از آن باشیم.
وی خاطرنشان کرد: استفاده ادارات، صنایع و شرکت‌های کرمانی از کالاها و محصولات تولیدی داخل استان، بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های فناور و آی‌تی استان و عقد قرارداد بیمه با دفاتر استانی، سه ملاک برای ارزیابی و نحوه عملکرد آنها خواهد بود.

کرمان را کرمانی‌ها باید بسازند

معاون استاندار کرمان: استفاده از تولیدات داخل استان ملاک ارزیابی صنایع است

حسن زاده همچنین تصریح کرد: کرمان را کرمانی‌ها باید بسازند، دستور استاندار بر سختگیری و جوابگویی به مردم هستیم.

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان

وی در ادامه با اشاره به همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان "کرمان آیدکس ۲۰۲۴" که ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی در این همایش حضور دارند و بنابراین همه دستگاه‌ها باید در پنل‌های تخصصی شرکت کنند.

سفر وزیر صمت به کرمان

معاون اقتصادی استاندار کرمان همچنین از سفر وزیر صمت به استان کرمان طی روزهای آتی خبر داد و گفت: حوزه صنعت، فرش و خودرو در برنامه‌های سفر وزیر به کرمان دیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha