۵۰۰ اثر تجسمی هنرمندان سمنان در جشنواره جاده ابریشم به نمایش‌درآمد

سمنان - ایرنا - نمایشگاهی شامل ۵۰۰ اثر از ۲۰۰ هنرمند رشته هنرهای تجسمی سمنان در قالب جشنواره‌های گردشگری جاده ابریشم برپا شده و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی هنرمندان شهرستان سمنان به عنوان بزرگترین رویداد رشته هنرهای تجسمی، در قالب یکی از ۹ رویداد فرهنگی جشنواره‌های گردشگری جاده ابریشم برپا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان روز یکشنبه برپایی نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی را یکی از بزرگترین رویدادهای هنری استان دانست و با تاکید بر ظرفیت بی نظیر این هنرها در استان گفت: شرکت بیش از ۲۰۰ هنرمند و ارائه بیش از ۵۰۰ اثر نشانگر اهمیت این رویداد است.

فرشید فلاح گفت: از هنرمندان هنرهای تجسمی دعوت می‌شود تا ۳۱ اردیبهشت از این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری کومش دیدن کنند و از برنامه‌های جنبی آن نیز بهره مند شوند.

وی، هنرمندان نامی هنرهای تجسمی و آموزشگاه‌های آزاد هنری را از حاضران این نمایشگاه دانست و ادامه داد: بیش از ۱۰۰ آموزشگاه در بخش هنرهای تجسمی در استان سمنان فعال هستند و این نمایشگاه تنها ارائه‌دهنده آثار هنرجویان هفت آموزشگاه است.

فلاح، آثار زیبای سفال و سرامیک و نقاشی را از جمله آثار ارائه شده در این نمایشگاه دانست و گفت: با توجه به وجود استادان هنرهای خوشنویسی در استان سمنان، در آینده نمایشگاه هنرهای تجسمی در بخش خوشنویسی نیز برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با اشاره به برگزاری اولین دوره المپیاد ملی آموزش هنر امسال در کشور یادآور شد که از استان نیز باید آثار بسیار خوبی به این المپیاد ارسال شود تا هنرمندان این استان در این المپیاد نیز درخشش خوبی داشته باشند.

نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی سمنان در مجتمع فرهنگی‌هنری کومش سمنان برپا است و اختتامیه آن ساعت ۱۷ روز ۲۹ اردیبهشت پیش‌بینی شده.

ساعت بازدید از بزرگترین رویداد هنرهای تجسمی استان با حضور آثار هنرمندان شهرستان سمنان ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ عنوان شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha