راضی نگه داشتن مشتریان نظام سلامت در گرو ارائه بهترین خدمات است

تبریز-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه برای راضی نگه داشتن مشتریان نظام سلامت باید بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم، گفت: راه تضمین این امر نیز آموزش مداوم و طراحی دوره های آموزشی آگاه سازی و توانمندسازی مدیران و کارکنان است، چون هر گونه عفلت از این موضوع می تواند نظام سلامت را با چالش های بسیار جدی مواجه کند.

به گزارش ایرنا، علی جنتی روز یکشنبه در همایش آموزشی و توانمندسازی مدیران نظام سلامت قطب دو کشوری در تبریز، راهکار اصلی برای توسعه کیفی خدمات حوزه سلامت و درمان را توجه به موضوع مهم آموزش دانست و افزود: برای تحقق اهداف سازمانی حوزه سلامت‌ و نیز بهبود کارایی، اثر بخشی و بهره وری در دانشگاه های علوم پزشکی نیازمند توانمندسازی و ایجاد زبان مشترک در بین مدیران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت خدمات و فرایندها تصادفی اتفاق نمی افتد، یادآور شد: در این رابطه ارتقای مهارت ها و مسلط کردن مدیران به ابزارهای لازم از الزامات و ضرورت های غیر قابل کتمان است.

جنتی بر جانشین پروری در همه حیطه های مدیریتی دانشگاه های علوم پزشکی تاکید و اضافه کرد: تنها مسیر اطمینان بخش از ارتقای مداوم عملکرد دانشگاه ها، آموزش های مدیریتی، اشتراک گذاری، تکثیر موفقیت ها و توانمندی ها به صورت مداوم برای رسیدن به یک زبان و شیوه مشترک است.

مدیر مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت مستقر در تبریز نیز در این دوره آموزشی به توانمندسازی، ساختار انتصاب و جذب مدیران در نظام سلامت کشور اشاره کرد و افزود: رسالت مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت آموزش، مدیریت و رهبری و پیوند دادن بین علم و تجربه برای مدیران پایه و میانی است.

محمود یوسفی با بیان اینکه این دوره به صورت غیرحضوری در سطح مدیران پایه، میانی و عالی برای تعداد ۷۵۰ نفر از مدیران دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ۱۵۰ نفر از مدیران ستادی سطح عالی و میانی قطب دو کشوری شامل آذربایجان غربی، اردبیل، مراغه ، سراب، خوی و خلخال برگزار می شود، افزود: فراگیران پس از مشاهده محتواها در سامانه lms به صورت حضوری در آزمون شرکت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha