چمران: تلاش ما برای انتقال نمایشگاه کتاب به نتیجه نرسید

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای شهر در خصوص برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل مصلا و ترافیک ناشی از آن، گفت: متاسفانه تلاش‌های ما برای انتقال نمایشگاه به شهر آفتاب به نتیجه نرسیده و امسال هم شاهد برگزاری این نمایشگاه در محل مصلا هستیم که همه مردم ترافیک ناشی از آن را می‌بینند.

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه در آغاز دویست و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه همه مسوولان و متولیان امر ترافیک را می‌بینند اما سکوت کرده و کاری نمی‌کنند، افزود: تاکنون هر چه برای انتقال نمایشگاه کتاب تلاش کردیم به نتیجه نرسیدیم.

وی در خصوص تلاش‌های انجام شده برای حل این مشکل اظهار کرد: متاسفانه ابزار قانونی لازم را نداریم و تللاش ما تاکنون بی نتیجه بوده است

چمران: تلاش ما برای انتقال نمایشگاه کتاب به نتیجه نرسید

رییس شورای اسلامی شهر تهران درپاسخ به سوالی درخصوص وضعیت قرارداد ساخت واگن‌های مترو در چین نیز گفت: برای تحویل واگن‌های مترو تنها یک خوان از صد خوان موجود را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم که کارها در این زمینه زودتر انجام شود.

چمران همچنین در خصوص دستور کار جلسه امروز شورا، اضافه کرد: بررسی ضوابط تشکیلاتی شهرداری، نرخ گذاری خدمات بهشت زهرا(س)، لایحه بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری و تغییر نام چند محله و خیابان در دستور کار جلسه امروز شورا است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص اخبار و گزارش‌های برخی رسانه‌ها درمورد حصارکشی شهرداری در بوستان ارتش در منطقه هفت اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هنوز گزارشی در این زمینه به بنده نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha