۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبر: 85473892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایرادات لایحه موافقتنامه فرهنگی بین ایران و روسیه رفع شد

تهران- ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به لایحه موافقتنامه تاسیس مراکز فرهنگی بین ایران و روسیه را رفع کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی امروز - یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد لایحه موافقتنامه تأسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نمایندگان با رفع ایرادات این لایحه موافقت کردند.

در مصوبه کمیسیون بعد از عبارت «مشتمل بر یک مقدمه و ۱۸ ماده به شرح پیوست» عبارت «با رعایت موازین شرعی» اضافه و در ادامه بررسی، برخی ایرادات جزیی این لایحه اصلاح شد.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه سال ۱۴۰۲ گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد لایحه موافقتنامه تأسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه را بررسی و کلیات و جزئیات این لایحه را تصویب کردند.

بر اساس ماده واحده این لایحه، موافقتنامه تأسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه مشتمل بر یک مقدمه و ۱۸ ماده به شرح پیوست تصویب و به دولت اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha