مکرون به دنبال رضایت گرفتن برای امباپه؛ روی رئال حساب می‌کنم!

تهران- ایرنا- رئیس جمهوری فرانسه بار دیگر ابراز امیدواری کرد که باشگاه بعدی ستاره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فوتبال این کشور(احتمالا رئال مادرید) به این بازیکن اجازه حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را بدهد!

به گزارش عصر شنبه ایرنا، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه که پیش‌ از این بارها خواستار حضور کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه در المپیک پاریس شده است، امروز بار دیگر از باشگاه بعدی این بازیکن که احتمالا رئال مادرید خواهد بود، خواست تا مجوز حضور امباپه در بازی‌های تابستانی را صادر کند.

مکرون این‌ بار در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) نوشت: روی رئال مادرید برای اجازه دادن به امباپه جهت حضور در تیم المپیک فرانسه حساب می‌کنم.

این درخواست و ابراز امیدواری در حالی است که امباپه دیروز به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد. از رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی وی نام‌برده می‌شود.

رئال مادرید پیش از این اعلام کرده است که الزام بازیکنانش برای حضور در بازی‌های المپیک را لغو نخواهد کرد زیرا این رویداد جزو تورنمنت‌های رسمی فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) نیست و در نتیجه باشگاه‌های الزامی برای ترخیص بازیکنان ندارند.

مرد ۲۵ ساله فرانسوی هفته گذشته گفته بود که شخصا به بازی‌های المپیک فکر نمی‌کند. امباپه در یورو ۲۰۲۴ که ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای(۲۵ خرداد تا ۲۴ تیر) تیم ملی فرانسه را همراهی خواهد کرد.

بازی‌های المپیک ۲۴ جولای تا ۹ آگوست(سوم تا ۱۹ مرداد) برگزار خواهد شد و فرانسه با تیم‌های آمریکا، نیوزیلند و یک تیم دیگر که هنوز مشخص نشده است، همگروه خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha