۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85473378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتبال محلات بوشهر آغاز شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبر: 85473378
فوتبال محلات بوشهر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- همزمان با دهه کرامت پنجمین رویداد اردیبهشت محلات در بخش آقایان با حضور ۱۶۰ ورزشکار از ۱۲ محله شهر بوشهر در رشته فوتبال به میزبانی هلیله آغاز به کار کرد.

مجری طرح دهکده گردشگری "هلیله باستانی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از رویداد فوتبال محلات را ایجاد شور، نشاط اجتماعی، تشویق و ترغیب جوانان به ورزش اعلام کرد.

وحید حسن احمدی افزود: این رویداد به مدت سیزده شب به صورت پیوسته به طول می انجامد که هر شب ۲ پیشکسوت و افتخار آفرین استان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: پنجمین دوره مسابقات از جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه با تیم فوتبال "جوانان لیمر" هلیله و "نادری" محله امامزاده و با حضور مسئولین و آحاد مردم آغاز شده است.

حسن احمدی عنوان کرد: رویداد هلیله باستانی با همکاری مجمع مردمی ورزش استان بوشهر و هیات فوتبال استان بوشهر در حال برگزاری است و در زیرمجموعه این رویداد نیز تیم قلمداران جنوب در دو دیدار در زمین چمن شهدای خلیج فارس به میدان می‌رود.

مجری طرح دهکده گردشگری هلیله باستانی یادآور شد: در این مسابقات همچنین از علیرضا صمیمی دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال تقدیر شده است.

وی افزود: صمیمی با تجربه سه حضور جام جهانی، بیش از ۱۳۰ بازی برای تیم ملی فوتسال انجام داده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha