۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبر: 85473360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق ۱۵ کیلوگرم شمش طلا در مشهد دستگیر شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبر: 85473360
سارق ۱۵ کیلوگرم شمش طلا در مشهد دستگیر شد

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: نماینده یک بنکدار طلا که سارق ۱۵ کیلوگرم شمش طلا بود، دستگیر شد.

سردار احمد نگهبان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت گزارش سرقت به عنف مقادیری زیادی طلا در جاده کمربند سبز مشهد به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گروهی از ماموران پاسگاه انتظامی فردوسی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: با حضور عوامل انتظامی در محل، مرد ۴۳ ساله‌ای که مدعی بود مالک چند مغازه طلافروشی در شهر مشهد است به ماموران اعلام کرد که هنگام جا به جایی مقدار ۱۵ کیلوگرم طلای شمش توسط خودرو شخصی اش در یکی از مناطق جنوب شهر، سرنشینان مسلح یک دستگاه خودرو سواری سد راه او شده اند و ضمن سرقت طلاها او را به حاشیه شهر منتقل و در بیابان ها رها کرده اند.

سردار نگهبان ادامه داد: با توجه به پاسخ های ضد و نقیض این فرد و حساسیت زیاد موضوع بلافاصله موضوع توسط رییس پاسگاه انتظامی فردوسی به پلیس آگاهی گزارش و گروهی از اداره جنایی برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: این مرد در چند مرحله تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد به سناریوی ساختگی سرقت ۱۵ کیلوگرم طلا به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

نگهبان ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد نماینده یکی از بنکداران طلا در مشهد و یکی از شهرهای جنوبی کشور بوده و پس از چندین مرحله انتقال طلا به شهر مشهد، در این مرحله وسوسه شده با طراحی سناریو ساختگی سرقت به عنف ۱۵ کیلو طلای شمش توسط افراد مسلح ناشناس قصد گزارش دروغ به پلیس و سرقت طلاهای بنکدار طلا را داشت که با هوشیاری ماموران پلیس دستش رو شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با راهنمایی متهم، ۱۵ کیلو طلای مسروقه که در نزدیکی محل گزارش سرقت در داخل یک چاله دفن شده بود، کشف و به مالک آن تحویل شد.

نگهبان اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha