۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85473356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان بوشهر منتشر شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از انتشار فراخوان نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصدق کشاورزی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر در ۲ مرحله استانی و ملی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه مشارکت‌های اجتماعی و اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت در نوزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به آدرس Http://taavoni.mcls.gov.ir امکان پذیر است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سامانه تا تاریخ ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: داوطلبان شرکت در جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به ادارات تعاون، کار و رفاه و اجتماعی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

کشاورزی ادامه داد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود وارد سامانه شده و نسبت به تکمیل پرسشنامه اقدام کنند.

وی گفت: تفدیر از تعاونگران برتر استان پس از طی مراحل بررسی‌های تخصصی در بخش تعاون در ایام هفته گرامیداشت تعاون در شهریور ماه هر سال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha