اجلاسیه ۳۴ شهید دانشجو معلم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج- ایرنا- رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه ۳۴ شهید دانشجو معلم این استان در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه جاری در سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید سلیمان حسینی‌نیک روز شنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: تربیت معلم در تراز جمهوری اسلامی نیازمند یک سری پیش نیازهایی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: این اجلاسیه در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه فرهنگیان با حضور دانشجویان و روسای دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور در یاسوج برگزار می شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از اهداف مهم اجلاسیه تبیین ویژگی های شهدا، زندگی شهدا، فعالیت های شهدا، جنبه فرهنگی، تربیتی و سیاسی و اجتماعی شهدا برای دانشجویان است.

حسینی‌نیک ابراز کرد: برگزاری کارگاه‌ها با موضوع ایثار و شهادت، مقاله‌نویسی، مستندسازی از آثار شهدا و وصیت‌نامه شهدا، مصاحبه با خانواده شهدا از جمله اقدامات اولیه این اجلاسیه بوده است.

وی با بیان اینکه به‌دنبال این هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانشجویان ترویج دهیم، بیان کرد: این اجلاسیه با محوریت دانشجویان برگزار می‌شود و خانواده‌های معظم شهدای دانشجو در این اجلاسیه حضور دارند که این حضور می‌تواند بر اساس مراودات و ارتباطاتی که در طول اجلاسیه انجام می‌گیرد، اثربخش باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : در این اجلاسیه بر محتوا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر از سایر موضوعات تأکید می‌شود.

حسینی‌نیک با بیان اینکه این اجلاسیه اولین اجلاسیه شهدای دانشجو در استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: به یاد ۳۴ شهید دانشجو معلم استان ،این اجلاسیه در ساعت ۱۵ و ۳۴ دقیقه آغاز می شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تربیت معلم در تراز جمهوری اسلامی است و قبل از برگزاری اجلاسیه ۳۴ شهید دانشجو معلم ،۲ یادواره شهدا در پردیس خواهران و برادران این دانشگاه برگزار شده است.

وی تاکید کرد که این اجلاسیه در راستای کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha