۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85473246
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

پیشرفت ۸۰ درصدی بزرگترین پروژه مدیریت شهری شمالغرب کشور در اردبیل

اردبیل - ایرنا - شهردار اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه پل بسیج در یک سال خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم پل بسیج شهریورماه امسال زیر بار ترافیک برود.

به گزارش ایرنا از شهرداری اردبیل، محمود صفری روز شنبه با بیان اینکه پروژه پل بسیج به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری شمالغرب کشور به لحاظ سرعت در عملیات اجرایی زبانزد شده است، اظهار کرد: طی روزهای اخیر جمعی از اعضای شورای شهر زنجان و مسئولان شهرداری زنجان جهت بازدید از این پروژه به اردبیل آمدند که سرعت و کیفیت طرح مورد توجه میهمانان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پل بسیج با احتساب رمپ‌ها و لوپ‌ها به طول ۸ کیلومتر است، ادامه داد: پل بسیج بعد از ۱۱ ماه به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد رسیده است و عملیات عمرانی در این طرح به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

شهردار اردبیل کل اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه پل بسیج را هفت هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پل متشکل از چهار تقاطع غیرهمسطح به صورت روگذر و زیرگذر و همچنین دارای چهار لوپ و ۲۰ رمپ است.

صفری درباره سایر پروژه‌های مدیریت شهری اردبیل هم گفت: تمام پروژه‌ها در نقاط مختلف شهر در حال اجرا بوده و تمام تلاش شهرداری و شورای شهر تزریق به موقع اعتبارات جهت سرعت در عملیات عمرانی پروژه‌ها است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha