۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۴
کد خبر: 85473217
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۱۱ عکاس یزدی، نمایشگاه محیط زیست برپا کردند + فیلم

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۴
کد خبر: 85473217
۱۱ عکاس یزدی، نمایشگاه محیط زیست برپا کردند + فیلم

یزد-ایرنا- ۱۱ عکاس حیات وحش استان یزد با هزینه شخصی خود و بدون کمک از هیچ فرد یا نهادی، در محل نگارخانه هتل "داد" یزد ، نمایشگاه محیط زیست برپا کردند.

عکاس حیات وحش و فعال حوزه محیط زیست یزد که خود یکی از بانیان این نمایشگاه هست روز یکشنبه به ایرنا گفت: این نمایشگاه از چند روز قبل در این محل برپا و امروز یکشنبه به پایان می رسد.

وی ادامه داد: همه با عشق و علاقه در این زمینه فعالیت می کنیم اما هیچکدام از ارگانها از ما حمایت نکردند و با هزینه شخصی این نمایشگاه برگزار شد.

مژگان مطیعی افزود: به مناسبت روز جهانی پرندگان مهاجر نمایشگاه گروهی عکس با عنوان پرندگان مهاجر در نگارخانه هتل داد واقع در خیابان دهم فروردین یزد در حال برگزاری است و این نمایشگاه حاصل تلاش ۱۱ عکاس حیات وحش در استان یزد است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۵۰ عکس از پرندگان مهاجر یزد و استان های مجاور که توسط این عکاسان ثبت شده به نمایش گذاشته شده و هدف از این نمایشگاه آشنا کردن مردم طبیعت دوست استان با تنوع بالا و ارزش‌های محیط زیستی این پرندگان و لزوم حفاظت از این منابع ارزشمند است.

کارشناس مدیریت گردشگری و کارشناس ارشد تنوع زیستی گفت: یکی از عکاسان که در حرفه ساختمانی فعالیت دارد با هزینه شخصی دوربین گرفته و برای معرفی محیط زیست استان تلاش می کند.

مطیعی اظهار داشت: همه هزینه های چاپ شاسی عکس و همچنین اجاره محل گالری و پذیرایی به صورت مشارکتی توسط خود عکاسان پرداخت شده و هیچگونه حمایتی از ما صورت نگرفت اما ناراحت نیستیم و برای معرفی محیط زیست کشور عزیزمان و استان یزد باز هم ادامه خواهیم داد.

این نمایشگاه تا امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ صبح و بعد از ظهر برای بازدید عموم دایر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha