اکران چهار فیلم در فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه در کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - رییس انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه گفت: پاتوق فیلم کوتاه (فصل نهم پاتوق سوم ) نمایش و نقد و بررسی چهار عنوان فیلم کوتاه برگزار می شود.

کامران رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم ها شامل نمایش، نقد و بررسی فیلم کوتاه «چتر باز» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی الهام محمدزاده و فیلم «برادر» به نویسندگی یاسین پورعزیزی و کارگردانی مهدیه محمدی به‌ تهیه‌کنندگی محدثه پیرهادی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این فیلم «کوه سفید» به‌ نویسندگی ناصر ضمیری و ندا اسدی و کارگردانی مهرداد حسنی و فیلم «پناهجویان» به نویسندگی و کارگردانی مشترک محمدامین فلاح و مهسا تکش و تهیه کنندگی محمدامین فلاح و مرجان تکش نیز در این پاتوق مورد نقد و بررسی و نمایش قرار خواهد گرفت.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه یادآور شد: پاتوق سوم از فصل نهم فیلم کوتاه این انجمن امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن آناهیتای سینما آزادی برگزار خواهد شد که ورود برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، پاتوق های فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با هدف ارتقای سطح کیفی آثار فیلمسازان جوان، انیمیشن و فیلم‌های کوتاه برگزیده سال هر هفته در قالب طرحی به نام «پاتوق فیلم کوتاه» در سطح دفاتر این انجمن برگزار می شود.

هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستمر و حرفه ای با انجمن سینمای جوانان کرمانشاه فعالیت دارند.

انجمن سینما جوان کرمانشاه از سال ۶۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha