۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85473104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استرداد ۱۸۰ هزار یوآن تعهدات ایفا نشده یک شرکت در لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: پرونده ۱۸۰ هزار یوآن تعهد ارزی ایفا نشده یک شرکت رسیدگی و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی تعزیرات حکومتی لرستان، علیرضا لطفی روز شنبه اظهار کرد: با شکایت بانک توسعه صادرات ایران پیرامون اجرا نکردن تعهدات ارزی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارایه نکردن مدارک گمرکی برای واردات «سیلات ترث بوتیلپروکساید بنزوات»، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۱۸۰ هزار یوآن به بانک شاکی محکوم کرد.

لطفی بیان کرد: پرونده با درخواست تجدید نظر متهم در شعبه اول عالی تجدیدنظر بررسی شد که پس از رسیدگی، رای بدوی را تایید کرد.

به گزارش ایرنا "سیلات ترث بوتیلپروکساید بنزوات" یک حلال است که در صنعت پتروشیمی، تولید لوازم آرایشی، پلاستیک سازی، صنایع رنگ و رزین و تولید انواع چسب استفاده می‌شود.

جریمه ۱۵ میلیارد ریالی یک قاچاقچی لوازم یدکی خودرو در خرم آباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک قاچاقچی لوازم یدکی خودرو ۱۵ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال جریمه شد.

لطفی اظهار کرد: با گزارش ماموران نیروی انتظامی پیرامون کشف محموله قاچاق شامل ۱۵ کیسه ۲۰ کیلوگرمی فنر، ۲۴ عدد فیلتر ماشین سنگین، ۳۰ عدد فیلتر ماشین سواری، ۱۱۲ عدد صفحه کلاچ و یک هزار و ۳۵۶ عدد بلبرینگ از یک کامیون، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: این پرونده در شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و اقرار متهم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، حکم به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha