معاون توانیر: ۹ هزار مگاوات برق به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد+فیلم

یزد-ایرنا- معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر گفت: توسعه زیر ساخت‌های برق دچار مشکلات اساسی بود اما در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و بیش از ۹ هزار مگاوات برق به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد.

به گزارش ایرنا، "محمد الله داد" روز شنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای استان یزد افزود:همچنین شبکه های انتقال نیز توسعه یافت و در حوزه انرژی های تجدیدپذیر نیز یکصد مگاوات در آستانه بهره برداری قرار داشته و هزار مگاوات نیز قرار داد بسته شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان یزد اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام و بیش از ۲۳ هزار میلیارد سرمایه گذاری در این بخش انجام شد.

معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر گفت: امسال فعالیت ها با توجه به شعار سال بر روی جلب مشارکت مردم متمرکز و پویش تولید برق راه اندازی شد که علاوه بر پاداش هر ساله جوایز ارزشمند دیگری نیز تقدیم می شود همچنین جلب هر چه بیشتر مشارکت مردم در بخش ها و تعرفه های مختلف باعث می شود همین میزان تولید مدیریت شده و بتوانیم بهره وری اثربخش انرژی را بالاتر ببریم.

مدیرعامل شرکت توانیر نیز در تماس ویدئو کنفرانسی با این نشست گفت: برنامه ریزی یکی از اقدامات اساسی است که باید در هر نهادی وجود داشته باشد و در این شرکت نیز برنامه ۲۰ ساله در دستور کار دارد و بر اساس منابع موجود و بهره وری اقدامات لازم را انجام می دهد.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: استان یزد صنعتی است و سرانه مصرف انرژی در صنایع بالاست اما در بخش خانگی مردم قانع و خوب یزد در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و مصرف مطلوب است که امکان انتقال انرژی به بخش های دیگر کشور را فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه استان یزد در جلب سرمایه گزار بخش خصوصی در حوزه انرزی های تجدید پذیر نیز بسیار فعال بوده و از تعامل و پیگیری های استاندار یزد کمال تشکر را داریم همچنین ظرفیت های خوبی در این استان وجود دارد و دورنمای بسیار خوبی را برای شرکت برق منطقه ای یزد پیش بینی می کنیم.

محمد جواد ابوالحسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز در این مراسم گفت:با توجه به ناترازی های انرژی باید در شیوه مدیریتی بازنگری صورت گیرد که خوشبختانه در صنعت آب و برق این استان همه مدیران علاوه بر تجریه مدیریتی توانسته اند فضای نخبگانی را فراهم کنند تا با نگاه به آینده و علوم روز و پژوهش در برنامه ریزی ها اقدام شود.

در این مراسم از خدمات ابوالفضل اسدی تجلیل و احمد کردستانی به عنوان مدیرعامل جدید برق منطقه ای استان یزد معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha