۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85472986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آخرین وضعیت آرامستان جدید تهران از زبان عضو شورای شهر

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85472986
آخرین وضعیت آرامستان جدید تهران از زبان عضو شورای شهر

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخاب فضای جدید برای احداث آرامستان در پایتخت هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، مهدی پیرهادی روز شنبه در رابطه با جانمایی آرامستان جدید در تهران اظهار کرد: در راستای مکان‌یابی فضای مناسب برای آرامستان جدید، سازمان بهشت زهرا (س) چند نقطه را بررسی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید فضای مناسب و بزرگی را برای احداث آرامستان در نظر گرفت، یادآور شد: با توجه به این موضوع تعداد زمین‌های موجود بالا نیست؛ لذا ملاحظاتی برای انتخاب آن وجود دارد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: در این رابطه حتما باید موضوعات مرتبط با ترافیک و مطالعات ترافیکی هم مورد ارزیابی قرار بگیرد و ملاحظات زیست محیطی نیز پیش‌بینی شود از سویی دیگر باید تفاهم با صاحبان زمین‌ها چه بخش دولتی و بخش خصوصی صورت بگیرد.

آخرین وضعیت آرمستان جدید تهران از زبان عضو شورای شهر

پیرهادی همچنین تصریح کرد: پس از تایید ملاحظات در خصوص فضای آرامستان جدید، باید در نهایت یک نقطه انتخاب شود. البته قرار شده سازمان بهشت زهرا (س) اطلاعات چند نقطه را به شورا ارسال کند و پس از بررسی‌ها نقطه نهایی تایید شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری شورا از ظرفیت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و مشاورین خبره و متخصصان این حوزه در خصوص مکان‌یابی فضاهای پیشنهادی، گفت: هنوز شهرداری تهران نقاط انتخابی را به شورا ارسال نکرده و مطالعات این نقاط همچنان در مجموعه شهرداری ادامه دارد.

پیرهادی تاکید کرد: انتخاب نقطه جدید برای احداث آرامستان باید با دقت و حساسیت بالا صورت بگیرد؛ امیدواریم سریعتر جمع‌بندی‌ها انجام شود و به نقطه مناسبی دست پیدا کنیم.

این درحالی است که حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز امروز(شنبه) درخصوص نقطه‌یابی آرامستان‌های جدید شهر تهران، به خبرنگاران گفت: نقطه‌یابی‌ها انجام شده اما تا با مالک توافق کامل حاصل نشود این نقاط قابل اعلام نیست البته در مورد زمینی در شرق تهران تقریبا توافق نهایی آن حاصل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha