نخستین کارخانه آب معدنی جمعیت هلال احمر در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

شهرکرد – ایرنا – نخستین کارخانه تولید آب معدنی جمعیت هلال احمر کشور روز شنبه در جونقان شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری روز شنبه در این آیین افزود: کارخانه تولید آب معدنی جمعیت هلال احمر در جونقان در زمینی به مساحت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

مسعود مثنوی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی آب معدنی زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در کارخانه تولید آب معدنی جمعیت هلال احمر جونقان هر ساعت ۱۰ هزار بطری آب معدنی صلح تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

نخستین کارخانه آب معدنی جمعیت هلال احمر در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

به گفته وی، در مرحله نخست این طرح ۷۰۰ میلیارد ریال برای خرید و ۳۰۰ میلیارد ریال به‌منظور اضافه کردن خط‌ تولید بعدی، آزمایشگاه و دیگر امکانات آن اختصاص پیدا کرده است.

وی افتتاح ۲۰ خانه هلال و ساختمان نگهبانی و پاویون آشیانه امداد هوایی جمعیت هلال احمر در چهارمحال و بختیاری را از دیگر طرح‌های عمرانی مورد بهره برداری در این استان عنوان کرد و گفت: از این تعداد خانه‌های هلال ۲ باب شهری و ۱۸ باب دیگر نیز روستایی است.

مثنوی یادآور شد: این خانه‌های هلال در روستاهایی که خطرپذیری بیشتر داشته باشند و در مراکز روستاها و بخش‌های دارای جمعیت بالا فعال می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در خصوص ساختمان نگهبانی و پاویون آشیانه امداد هوایی چهارمحال و بختیاری گفت: برای احداث این واحد ساختمانی با ۱۳۵ مترمربع مساحت ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۲۲ پایگاه امداد و نجات این جمعیت شامل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و پایگاه موقت و ۹ شعبه جمعیت هلال احمر در استان با تمام تجهیزات از جمله ۱۲خودرو نجات ، ۲۵ دستگاه آمبولانس و تجهیزات امدادرسانی آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha