۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85472943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آخرین مهلت ثبت بیمه نخلداران خوزستانی تا پایان اردیبهشت ماه است

اهواز- ایرنا - معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: نخلداران خوزستانی تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند برای ثبت بیمه اقدام کنند.

محمد آلاله روز شنبه در گفت وگوی رسانه‌ای از افرادی که نسبت به انجام بیمه نخیلات اقدام نکرده اند تقاضا کرد در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت بیمه اقدام کنند.

وی اظهارکرد: شرایط اقلیمی خوزستان به گونه‌ای است که نیاز است کشاورزان نسبت به بیمه محصولاتشان اقدام کنند؛ در بارندگی اخیر برخی مزارع دچار خسارت شدند که مشکلاتی برای کشاورزان به همراه داشت.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان به خسارت به برخی مزارع کشاورزی در پی بارندگی اخیر اشاره کرد و گفت: برخی زمین‌های کشاورزی خوزستان بر اثر بارندگی اخیر دچار خسارت شدند و مشکلاتی برای آنها ایجاد شد که نوع و شدت خسارتها متفاوت است و نیاز است مزارع به صورت جداگانه بررسی و ارزیابی شوند.

آلاله با بیان اینکه ارزیابی مزارع با حضور گروه‌های استانی آغاز و ادامه دارد توضیح داد: هفته گذشته نیز گروهی از مسوولان صندوق بیمه به شهرستان‌های شمالی خوزستان اعزام شدند و قرار شد همراه با ارزیابی‌های زمینی،بازدید ماهواره‌ای نیز انجام شود تا عملیات ارزیابی را تکمیل و پس از انجام فرآیند اداری خسارت‌ها را پرداخت کنیم.

وی در خصوص کشاورزانی که به هر دلیلی زمین‌هایشان را بیمه نکردند نیز گفت: پرداخت فقط مشمول مزارعی است که نسبت به ثبت بیمه اقدام کرده‌اند، برای پرداخت خسارت به مزارع بیمه نشده مدیریت بحران می‌تواند ورود کند.

معاون خدمات بیمه بانک کشاورزی استان بیان کرد: کشاورزان خسارت دیده از سوانح قهری اخیر در صورت بیمه محصولات خود می‌توانند نسبت به ثبت خسارت بصورت حضوری و با ارائه درخواست به نمایندگی خدمات بیمه‌ای و یا شماره گیری کد دستوری *۶۶۵۵*۶۴۰۰۹# جهت بهره‌مندی از مزایای صندوق بیمه بانک کشاورزی اقدام کنند.

آلاله خاطرنشان کرد: در سال زراعی جاری ۴۴۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی بیمه شده که ۳۹۳ هزار هکتار دارای بیمه نامه جامع و ۵۳ هزار هکتار بیمه آتش‌سوزی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha