برگزیدگان بخش‌های مختلف اینوتکس ۲۰۲۴ معرفی شدند

تهران- ایرنا- برگزیدگان بخش‌های مختلف رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ در مراسم اختتامیه این رویداد معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، براساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در بخش ریسرچ پیچ در حوزه آب، انرژی و محیط زیست، خسرو آیین جمشید از بوشهر و نوید تفرشی از کرمانشاه، در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هوش مصنوعی محمد صادق ترکمن از تهران، در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی فاطمه شریفی یوسفی از قزوین، در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی محسن سعیدی از کرمانشاه، در حوزه برق الکترونیک و رباتیک میلاد اختراعی از کرمانشاه، در حوزه معدن و صنایع معدنی علیرضا عابدی از تهران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش اینوتکس پیچ هم جایزه تیم اول به امیر فارم از تهران و جایزه تیم دوم به دوپامین آبی از کرمانشاه رسید.

برگزیدگان بخش‌های مختلف اینوتکس ۲۰۲۴ معرفی شدند

همچنین در بخش بروکرهای فن بازار ملی ایران، جایزه بیشترین رشد شبکه فن بازار منطقه‌ای به رجبی از کردستان تعلق گرفت و جایزه بروکرهای برتر سال ۲۰۲۴ به احسان داهی از کرمانشاه به عنوان نفر اول معرفی شد. فدایی از استان اصفهان و غفوری از تهران نفرات بعدی بودند.

در بخش بروکرهای برتر فن بازارهای ۱۴۰۲، جایزه نفر اول به احسان داهی (توسعه صنعت شریف) رسید. فدایی (فناوری‌های پیشرفت آسیا) و امیری (پیشگامان کارآفرینی کارن) نیز در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در بخش فن بازار منطقه‌ای برتر، فن بازار منطقه استان فارس، فن بازار منطقه‌ای آذربایجان شرقی و فن بازار منطقه استان یزد جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

برگزیدگان بخش‌های مختلف اینوتکس ۲۰۲۴ معرفی شدند

در بخش رویدادهای مانوین نیز آکادمی یاسان و پنتر به عنوان دو مشارکت‌کننده برتر انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ایران (اینوتکس ۲۰۲۴) به عنوان بزرگ ترین رویداد حوزه نوآوری خاورمیانه، عصر سه شنبه ( ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور «روح الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی فناوری و اقتصاددانش بنیان رییس جمهور گشایش یافت.

امضای ۱۵۲ تفاهم‌نامه به ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال در اینوتکس ۲۰۲۴

به گفته مسئول دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در این رویداد ۱۵۲ تفاهم‌نامه به ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال امضا شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سجاد رجبی، گفت: در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس ۴۵۱ مشارکت‌کننده حضور داشتند که ۴۶ درصد آن‌ها شرکت‌های فناور بودند. ۱۷ درصد از مشارکت‌کنندگان اینوتکس امسال را استارتاپی‌ها تشکیل می‌دادند. کارگزاران و سرمایه‌گذاران نیز سهم ۹ درصدی از اینوتکس ۲۰۲۴ داشتند. در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس ۴۷۶ سخنران در ۱۰ استیج حضور داشتند.

به گفته مسئول دبیرخانه اینوتکس، رقابت‌های متنوعی چون ریسرچ پیچ با مشارکت ۲۶۷ تیم در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار شد. ۱۵۲ تفاهم‌نامه به ارزش۲۳ هزار میلیارد ریال در اینوتکس منعقد شد. ۲۰۰ جلسه در کافه سرمایه اینوتکس برگزار شد که نتیجه آن ۲۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بود.

رجبی یادآور شد در ایستگاه کار نمایشگاه ۱۵۰ فرصت شغلی وجود داشته و دو هزار رزومه دریافت شده و ۲۵ ساعت خدمات مشاوره در آن داده شده است. همچنین ۵۲ بازدید در تورهای بازدید نمایشگاه برگزار شده که مشارکت ۲۸۰۰ بازدیدکننده را به همراه داشته است. در کمپ شبانه (اینونایت) که برای اولین بار در تاریخ اینوتکس برای عموم مردم برگزار شده بود، ۷۷۷ نفر مشارکت کردند.

وی از رونمایی ۴۴ محصول برای اولین‌بار در نمایشگاه اینوتکس خبر داد و گفت که در بخش تجربه فناوری، ۲۷ محصول نمایش داده شدند که تا چند سال آینده این محصولات وارد سبد مصرفی مردم می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha