۱۰۷ هکتار زمین برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران تامین شد

زاهدان - ایرنا - سرپرست اداره راه و شهرسازی سیب و سوران در جنوب شرق سیستان و بلوچستان از تامین ۱۰۷ هکتار زمین برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در افق چهار ساله خبر داد.

محمد نعیم پارسه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اراضی تامین شده برای ساخت یک‌هزار و ۳۰۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط شهرستان سیب و سوران واگذار می شود.
وی بیان کرد: تاکنون از مجموع یک‌هزار و ۱۱۴ متقاضی تایید نهایی شده طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سیب و سوران ۷۹۰ نفر به طرح‌ها وصل شدند.
سرپرست اداره راه و شهرسازی سیب و سوران با بیان اینکه عملیات آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در حال انجام است، افزود: در طرح های آماده سازی فضای مذهبی، فضای سبز، آموزشی و درمانی برای سکونت افراد متقاضی در این طرح دیده شده است.
وی با تاکید بر اینکه بیشترین فشار اقتصادی روی مردم در حوزه مسکن است، افزود: اگر مسکن‌سازی سرعت بگیرد، علاوه بر رشد تولید، کاهش تورم را به دنبال می‌آورد.
پارسه خاطر نشان کرد: همچنان امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن از طریق سامانه saman.mrud.ir در شهرستان سیب و سوران فراهم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha