ثبت بیش از ۷۵ تماس با موضوع گزارش تخلف انتخاباتی در استان تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس هیات بازرسی انتخابات استان تهران از تماس و ثبت بیش از ۷۵ تماس با خط تلفن ۴۵۵۰۰ (سامانه دریافت گزارش تخلف انتخاباتی) از سوی شهروندان این استان خبر داد.

اسدالله تقی زاده عصر جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد تماس عمدتا از سوی شهروندانی که در شهرستان‌های متبوع خود (ورامین، پیشوا، قرچک، تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس) دور دوم انتخابات برگزار می‌شود، ثبت شده است.

وی ادامه داد: شهروندان استان تهران می‌توانند تا ساعت پایان رای گیری و همچنین یک روز بعد از رای گیری تخلفات انتخاباتی را از طریق تماس با تلفن ۴۵۵۰۰ با کارشناسان ستاد پیگیری شکایات انتخاباتی خود را به هیات بازرسی استان اعلام کنند.

ثبت بیش از ۷۵ تماس با موضوع گزارش انتخاباتی در استان تهران

رییس هیات بازرسی انتخابات استان تهران یادآور شد :گزارشات و درخواست‌های شهروندان در ارتباط با امر مهم انتخابات از طریق این سامانه پیگیری می‌شود.

به گفته وی، از ساعات اولیه انتخابات ۷۰۰ بازرس و بازرس ویژه کار نظارت بر برگزاری انتخابات در این ۲ حوزه انتخابیه (تهران و ورامین) را انجام می‌دهند که طبق اعلام وزارت کشور این انتخابات تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شد.

تقی زاده تاکید کرد: گزارشات اعلامی توسط مردم به عنوان ناظران میدانی انتخابات دریافت و توسط بازرسان انتخاباتی رصد و توسط هیات‌های بازرسی بررسی می‌شود.

ثبت بیش از ۷۵ تماس با موضوع گزارش انتخاباتی در استان تهران

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۲۱ اسفند به شکل همزمان در برخی استان‌های کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران و ورامین برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس دارای ۳۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله اول ۱۴ نماینده با رای مردم برگزیده شدند و ۱۶ نماینده دیگر نیز از میان ۳۲ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم با رای مردم انتخاب خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha