۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85472395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آرامش کامل در شعب اخذ رای رامهرمز برقرار است

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبر: 85472395
آرامش کامل در شعب اخذ رای رامهرمز برقرار است

اهواز- ایرنا- فرماندار رامهرمز گفت: آرامش کامل در شعبه‌های اخذ رای رامهرمز برقرار است و مردم در حال انتخاب نماینده خود در مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، عبدالله خیران‌پور روز جمعه در جریان برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان رامهرمز بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: فرآیند انتخابات روند عادی را طی می‌کند، مشکل خاصی وجود ندارد و مردم در آرامش کامل در حوزه‌های اخذ رای حاضر شدند.
فرماندار رامهرمز گفت: رهبر انقلاب برای این انتخابات مولفه‌های سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت انتخاباتی را مطرح کردند که این مولفه‌ها در دور اول محقق شد و با مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم رامهرمز روبرو بودیم.
خیران‌پور با تاکید بر اینکه صحت، سلامت و امنیت انتخابات بدون هیچ مشکلی در شعبه‌های اخذ رای برقرار است، گفت: مولفه‌ها برای دور دوم بازنگری شد که با تلاش مسوولان مربوطه با وجود پیش‌بینی‌ها شاهد برگزاری انتخاباتی بی‌حاشیه و خوب هستیم و تدابیر لازم برای نیروی انسانی و ترابری نیز اندیشیده شده و با حضور ناظران شاهد رقابت شدید و نزدیک انتخاباتی هستیم.


فرماندار رامشیر نیز با اشاره به اینکه رامشیر و رامهرمز یک نماینده را در انتخابات مجلس انتخاب می‌کنند گفت: ۵۰ صندوق اخذ رای در رامشیر در نظر گرفته شده است.
عبدالرضا احسانی‌نیا اظهارکرد: با توجه به رقابت ۲ نامزد، امیدواریم مردم فرد اصلح را انتخاب کنند.
فرماندار رامشیر سلامت انتخابات را ضروری دانست و گفت: نیروهای فراجا امنیت انتخابات را برقرار کردند و مشکل برق و اینترنت نیز با تمهیدات اندیشیده شده حل شده است.
احسانی‌نیا بیان کرد: احتمال اینکه زمان انتخابات تمدید نشود وجود دارد بنابراین نیاز است شهروندان رامشیر در زمان باقی مانده در شعب اخذ رای حضور یابند.

دور دوم انتخابات مجلس برای کسب سه کرسی نمایندگی در ۲ حوزه آبادان و رامهرمز- رامشیر از صبح امروز در خوزستان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha