دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور

قم - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز جمعه در جریان سفر استانی آیت الله رئیسی به استان قم با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار محمد اسلامی با آیت الله علیرضا اعرافی در خصوص همکاری ها میان سازمان انرژی اتمی و مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور بحث و گفت و گو کرد.

در حاشیه این دیدار تفاهم نامه ای میان محمد اسلامی و آیت الله اعرافی با هدف همفکری و هم افزایی، حمایت و همکاری دو جانبه و نیز بهره مندی از امکانات و توانمندی ها و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری ، رسانه‌ای، بین المللی، ارتباطی راهبردی و مدیریتی میان ۲ نهاد به امضا رسید.

همچنین تفاهم نامه‌ای میان سید پژمان شیر مردی مدیرعامل شرکت توسعه «کاربرد پرتوها» و حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی معاون ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه نیز منعقد شد.

دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت روز گذشته (پنجشنبه) در دور دوم سفرهای استانی وارد استان قم شد.

افتتاح پروژه های مختلف، حضور و سخنرانی در میان اقشار مختلف مردم در حرم حضرت معصومه(س)، دیدار با علما در مدرسه علمیه فیضیه، شرکت در نشست شورای اداری استان و دیدار و گفت و گو با مراجع تقلید از مهمترین برنامه های وی در این سفر ۲ روزه بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha