۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85472379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان خوسف فعال است

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹
کد خبر: 85472379
۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان خوسف فعال است

بیرجند - ایرنا - فرماندار خوسف از فعال بودن ۴۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۷۰۰ نفر در روند اجرای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوسف همکاری دارند.

به گزارش ایرنا، سید علی حسینی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: مردم خوسف از ساعت هشت صبح امروز و از ابتدای فرآیند رای گیری برای شرکت در مرحله دوم انتخابات پای صندوق‌ های اخذ رای حاضر شده اند.

وی با اشاره به تمهیدات فراهم شده در راستای برگزاری انتخاباتی با دقت، سلامت، شفافیت و امنیت اظهار کرد: از ساعت پنج صبح امروز (۲۱ اردیبهشت‌ ماه) فرآیند توزیع صندوق‌ها و ملزومات اخذ رای در شعب آغاز و راس ساعت هشت صبح اولین رای از شهروندان اخذ شد.

فرماندار خوسف با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و بخشداران برای برگزاری انتخابات در حال خدمات رسانی هستند گفت: خوسف همواره جزو شهرستان های با تعداد مشارکت بالا بوده و مردم همیشه در صحنه همانگونه که در مرحله اول انتخابات ثابت کردند پای کار نظام هستند امروز نیز با حضور در صحنه این حماسه را تکرار خواهند کرد.

فرایند اخذ رای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت با رقابت ۲ نامزد در حوزه انتخابیه "بیرجند، درمیان و خوسف" آغاز شد.

۲۸۷ شعبه اخذ رای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار است همچنین از مجموع شعب دایر شده ۱۸۸ شعبه در شهرستان بیرجند، ۵۶ شعبه در شهرستان درمیان و ۴۳ شعبه در شهرستان خوسف فعالیت دارد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۱۵ استان کشور و ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار شد که یکی از آنها حوزه انتخابیه بیرجند شامل سه شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha