۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳
کد خبر: 85472357
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جوان آرژانتینی در تور کهکشانی‌ها

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳
کد خبر: 85472357
جوان آرژانتینی در تور کهکشانی‌ها

تهران- ایرنا- باشگاه رئال‌مادرید اقدامات لازم را برای جذب بازیکن ۱۶ ساله و آرژانتینی انجام داده و او به‌زودی قرارداد رسمی خود را با کهکشانی‌ها امضا می‌کند.

به گزارش ایرنا، فرانکو ماستانتوئونو ستاره نوظهور فوتبال آرژانتین است که بسیاری از کارشناسان، او را رهبر سال‌های آینده آلبی‌سلسته می‌دانند.

این بازیکن ۱۶ ساله اخیرا تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ ریورپلاته شده و اکنون انتقالش به سانتیاگوبرنابئو، مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

او ابتدا در تیم ذخیره‌های ریورپلاته حضور داشت اما به تدریج از سوی مارتین دمیکلیس (سرمربی) به تیم اصلی فراخوانده شد و برای این تیم مطرح آرژانتینی به میدان رفت.

باشگاه رئال‌مادرید در چند سال اخیر سیاست خود را در نقل و انتقالات تغییر داده و به جای اینکه هر سال چند ستاره مطرح و گران‌قیمت را جذب کند، بازیکنان جوان و آینده دار را شناسایی و خریداری می‌کند.

براهیم دیاز، کاماوینگا، هندریک و شوامنی از جمله این بازیکنان هستند که حالا به بازیکنان مطرح در فوتبال جهان تبدیل شده‌اند.

کهکشانی‌ها حالا و در آمریکای جنوبی، فرانکو ماستانتوئونو ستاره ۱۶ ساله آرژانتینی را به تور انداخته‌اند. این هافبک تهاجمی و خوش‌تکنیک، به‌زودی و طبق توافق دو باشگاه رئال‌ و ریورپلاته برای انجام آزمایشات پزشکی و امضا قرارداد بلندمدت راهی مادرید خواهد شد.

هرچند به‌نظر می‌رسد وی ابتدا و برای دو فصل به سایر باشگاه‌ها قرض داده شود و پس از کسب تجربه لازم و در ۱۸ سالگی به مادرید بازگردد. گفته می‌شود، وی پس از امضای قرارداد با رئال، در ریورپلاته ‌ماندگار می‌شود و پس از دو سال به سانتیاگوبرنابئو خواهد رفت.

بند فسخ قرارداد وی با ریورپلاته، ۴۹ میلیون دلار اعلام شده که برای یک بازیکن ۱۶ ساله، رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود، اما مادریدی‌ها مشکلی با پرداخت این رقم ندارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha