فرماندار ارومیه: توسعه فرهنگ تعاون زمینه ساز عمران و پیشرفت روزافزون روستاهاست

ارومیه- ایرنا- فرماندار ارومیه با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ تعاون به ویژه در روستاها گفت: این امر می تواند در عمران، آبادانی و پیشرفت روزافزون روستاها بسیار موثر باشد.

به گزارش ایرنا، غلامحسین عماری روز جمعه در بازدید از واحدهای مختلف تعاونی روستایی سپاس بخش سیلوانا افزود: نقش شرکت تعاونی در هماهنگی و کمک به بهسازی و ساماندهی روستاها مهم و ارزشمند است.

وی اضافه کرد: شرکت تعاونی مرکز پشتیبانی دهیاری‌ها هستند که باید با استفاده از نیروهای مجرب و ارزشمند و برنامه ریزهای دقیق و مناسب بستر مناسب خدمت رسانی به روستاها و قشر زحمتکش و عزیز روستایی را فراهم آروند.

فرماندار ارومیه اقدامات صورت گرفته توسط شرکت تعاونی را خوب و مناسب دانست و اظهار کرد: امیدواریم مجموعه شرکت با تمام توان بتواند در جهت اقدامات مناسب در جهت آبادانی و توسعه هر چه بیشتر روستاها گام بردارد.

به گزارش ایرنا، شرکت تعاونی روستایی سپاس در سال ۱۳۵۲ به ثبت رسیده، تمامی ۵۲ روستای دهستان مرگور را تحت پوشش دارد، دارای هفت هزار و ۸۰۰ عضو است.

فرماندار ارومیه: توسعه فرهنگ تعاون زمینه ساز عمران و پیشرفت روزافزون روستاهاست

این تعاونی دارای مرکز خرید تضمینی گندم است که از بدو تاسیس همه ساله به خرید تضمینی گندم از کشاورزان منطقه اقدام کرده و در سال ۱۴۰۲ خرید گندم در این مرکز به هشت هزار تن رسید.

همچنین در امر خرید سایر محصولات کشاورزی از جمله سیب صنعتی نیز فعال است.

غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه ضمن بازدید از واحد ایستگاه جمع آوری شیر، پخت نان و انبار نگهداری تعاونی سپاس از نزدیک در جریان تولید قرار گرفت.

فرماندار ارومیه: توسعه فرهنگ تعاون زمینه ساز عمران و پیشرفت روزافزون روستاهاست

همچنین فرماندار ارومیه امروز، جمعه از روستاهای منطقه دول ارومیه بازدید کرد و در جریان مشکلات روستاییان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha