۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85472249
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گرگان:

حضرت معصومه (س) الگوی دختران مسلمان است

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85472249
حضرت معصومه (س) الگوی دختران مسلمان است

گرگان - ایرنا - امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در گلستان با تبریک روز دختر گفت: حضرت معصومه (س) الگوی دختران همه کشورهای اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گرگان، اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) نمونه کامل و بارز دفاع از ولایت و امامت است.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: برای تحکیم بنیان خانواده در ادیان ابراهیمی ، باید یک فکر اساسی شود بنابراین دختران کشورهای اسلامی ،دختران ایرانی فکر نکنند که غرب قبله آمال آنان است.الگو برای زنان جهان اسلام معرفی کرد.

آیت الله نورمفیدی همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل و همدستانش در غزه گفت: اعتراض‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها، خروج ناو جنگی آمریکا از دریای سرخ و شکست در مقابله با نیروهای یمن، مکاتبه ۸۸ نماینده کنگره آمریکا در قطع فروش و ارسال اسلحه به رژیم غاصب اسرائیل از جمله نشانه های شکست آمریکا است.

وی با تبریک هفته گرامی داشت جمعیت هلال احمر، از نیروهای این جمعیت به عنوان نیروهای جان برکف نام برد و افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر هرجا که نیاز باشد، حضوری فعالانه دارند که نمونه بارز را در خدمات رسانی به سیلزدگان استان سیستان و بلوچستان می توان مشاهد کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha