۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85472232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: حمایت از کارگران باید در اولویت قرار بگیرد

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: حمایت از کارگران به عنوان محور توسعه و تولید باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد که در مصلای این شهر برگزار شد، افزود: حمایت از جامعه کارگری یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و رفع مشکلات این قشر باید در اولویت امور قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکید مدیران ارشد استان مبنی بر رفع مشکلات نساجی بروجرد حمایت از کارگران این واحد تولیدی و صنعتی یک ضرورت است.
خطیب جمعه بروجرد بیان کرد: رفع مشکلات جامعه کارگری نساجی بروجرد تنها مختص به کارگران نیست بلکه مشکلات کارفرما نیز باید در چهارچوب قوانین و مقررات مورد بررسی و از کارفرما حمایت لازم صورت گیرد.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: در صورتی که در مشکلات جامعه کارگری دیده شود که کارفرما به نوعی حق کارگر را ضعیف می‌کند باید برابر قانون با آن برخورد شود.
وی با اشاره به گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) و فاطمه معصومه (س)بهترین الگو برای جامعه زنان مسلمان هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به گرامیداشت روز پاسداشت زبان فارسی افزود: باید تا جایی که می‌توان از ورود الفاظ خارجی به زبان فارسی جلوگیری کرد البته زبان عربی زبان دین ما است.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند با توجه به اینکه جوانان ایرانی قله‌های علمی را فتح خواهند کرد لازم است که زبان فارسی در دنیا تدریس شود زیرا در آینده دلیل فتح قله‌های علمی جهان به زبان فارسی نیاز دارد

امام جمعه بروجرد با اشاره به ضرورت احترام به قانون از سوی همه مردم و مسوولان افزود: اگر همه ما به قانون احترام بگذاریم بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۲ وظیفه مهم بر عهده دارند که شامل قانونگذاری و نظارت بر اجرای دقیق قانون است.
وی ادامه داد: خط قرمز ما قانون است و هر کس که بخواهد از قانون تخطی کند به او اجازه نخواهیم داد و جلوی او خواهم ایستاد و با او برخورد خواهد شد.
امام جمعه بروجرد گفت: حمایت دانشجویان آمریکایی علیه ظلم و ستم در دنیا بر همه ما واجب است که شجاعانه با بصیرت و جدی در مقابل ظلم و دفاع از مظلوم ایستادند.

حجت الاسلام حسینی افزود: جبهه مقاومت در این جنگ رسانه‌ای و امپراطور رسانه‌ای پیروز شد و توانست مظلومیت مردم فلسطین را به دنیا اطلاع دهد.

وی ضمن تقدیر از شیرمردان یمنی که سه کشتی رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند، افزود: امید است که با فشارهایی که از سوی جبهه مقاومت صورت می‌گیرد هرچه سریع‌تر رژیم صهیونیستی نابود شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha