۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85472176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه برازجان: سازمان ملل جلوی نسل کشی رژیم جعلی اسراییل را بگیرد

بوشهر-ایرنا- امام جمعه موقت برازجان مرکز شهرستان دشتستان گفت: سازمان ملل و شورای امنیت باید بتوانند جلوی توحش، جنایات بی سابقه و نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی را گرفته و مردم بی پناه و مظلوم فلسطین را نجات دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام " ابوذر شاد " در خطبه‌های نمازجمعه برازجان اظهار کرد: افکار عمومی جهان بیش از هرزمانی متوجه کوتاهی‌ها و انفعال نهادهای بین المللی گشته و چشم پوشی سران کشورهای به ظاهر متمدن غربی از وحشی گری‌ها و جنایات جنگی رژیم جعلی اسرائیل، آبروی نداشته آنان را بر باد داده و چهره دروغین حقوق بشری جامعه غرب را بر ملا کرده است.

خطیب نماز جمعه برازجان افزود: با وجود اینکه سران آمریکا و هم پیمانانش با استفاده حداکثری از ابزارهای ارتباطی و امپراطوی رسانه‌ای خودشان از رژیم اسرائیل حمایت همه جانبه نظامی، سیاسی و مالی می‌کنند ولی نتوانستند جلوی تنویر افکار عمومی جوامع جهانی را نسبت به مسئله فلسطین بگیرند.

شاد ادامه داد: برای حل مشکلات معیشتی اقتصادی اقشار مختلف جامعه به خصوص مستمندان و محرومان باید راهکار فوری و موثر اعمال شود.

خطیب نمازجمعه برازجان تصریح کرد: برای سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده این مهم باید زمینه هم افزایی مردم و مسئولان جهت رشد روزافزون تولیدات داخلی شود.

شادگفت: هر اقدامی در زمینه کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد باید با حفظ عزت و کرامت مردم باشد و مسئولان در اعمال شرایط و توزیع باید طوری برنامه ریزی و تدبیر کنند که برای آحاد محرومان و جامعه هدف مقرون به صرفه و گره گشا باشد.

امام جمعه موقت برازجان همچنین با گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت عنوان کرد: عصمت، محدثه بودن، شفیع محشر، کریمه اهل البیت و ورود زیارت‌نامه مخصوص باعث شده که حضرت معصومه (س) از دیگر امام زادگان و سایر برادران و خواهران خود متمایز شود

امام جمعه موقت برازجان همچنین با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: باید گفتمان اسلام ناب و انقلاب اسلامی را تبلیغ کرد چرا که امروز مخاطبان در فضای مجازی حضور دارند و تغذیه فکری و اقناع اندیشه آنان باید با استفاده از همین بستر ابزارهای نوین ارتباطی رسانه‌ای انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha