۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۵
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85472167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس ستاد انتخابات استان تهران: مردم در گزارش تخلفات سنگ تمام گذاشتند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: کمترین تخلفات را در استان تهران داشتیم و شاهد انتخاباتی سالم بودیم البته مردم نیز با گزارشات خود ما را در این امر کمک کردند.

سیدعباس جوهری جمعه شب در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان استان تهران تا ساعت پایان رای گیری و همچنین یک روز بعد از رای گیری تخلفات انتخاباتی را می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۴۵۵۰۰ با کارشناسان ستاد پیگیری شکایات انتخاباتی خود را به هیات بازرسی استان اعلام کنند

وی با اشاره به اینکه مهلت اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران، ری، پردیس و اسلامشهر تا ساعت ۲۲ تمدید شد، اظهار کرد: با اعلام فرماندار، در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک رای گیری به پایان رسیده است.

جوهری ادامه داد: در شهرستان‌های نامبرده شعبی که هنوز در آن رای دهندگان حاضر هستند، پس از اخذ رتی از آنها درب شعبات بسته خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: باتوجه به الکترونیکی شدن اخد آرا و با منتفی شدن مرحله شمارش، مدارس استان فردا تعطیل نخواهد شد.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۲۱ اسفند به شکل همزمان در برخی استان‌های کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران و ورامین برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس دارای ۳۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله اول ۱۴ نماینده با رای مردم برگزیده شدند و ۱۶ نماینده دیگر نیز از میان ۳۲ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم با رای مردم انتخاب خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha