وجود آثار تبلیغاتی اطراف شعب اخذ رای ممنوع است

تبریز- ایرنا- سخنگوی ستاد انتخابات مرحله دوم انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: هر گونه وجود آثار تبلیغاتی اجرای و گروه های سیاسی در اطراف سعی اخذ رای ممنوع بودن و غیرقانونی است.

به گزارش ایرنا، حسن حقیقیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: هیچ گونه نماد، اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به احزاب، گروه های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.

وی اظهار کرد: ضروری است اعضای شعب اخذ رای در صورت مشاهده هر گونه آثار تبلیغاتی در طول زمان اخذ رای آنها را امحا کنند.

حقیقیان با اشاره به اینکه مراحل مختلف رای گیری در تعداد سه حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی بدون مشکل در حال انجام است، ادامه داد: انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به طور کامل الکترونیکی و در ۲ حوزه دیگر نیمه الکترونیکی است.

وی یادآور شد: در حوزه انتخابیه میانه و شبستر احراز هویت ها به طور الکترونیکی و اخذ رای کاغذی است.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی در حوزه های «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «میانه» و «شبستر» به دوره دوم کشیده شده و ۱۲ نفر در این مرحله برای تصدی ۶ کرسی به رقابت خواهند پرداخت.

در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز ۲ نفر و میانه یک نفر به طور مستقیم راهی مجلس شدند و هشت نفر از تبریز برای تعیین چهار نماینده، ۲ نفر از میانه برای تعیین یک نماینده و ۲ نفر از شبستر برای تعیین یک نماینده راهی دور دوم شدند.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز بیست و یکم اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha