شوراها از ارتباط خود با حاکمیت به بهترین نحو برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: شوراها حلقه میانی ارتباط بین مردم و حاکمیت هستند و از این ظرفیت به بهترین شیوه برای رفع مشکلات جامعه استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز جمعه در همایش روز ملی شوراها در شهرستان دیواندره اظهار کرد: این حلقه نقش دوسویه‌ای دارد که سبب برقراری ارتباط مناسب‌تر میان مردم و حاکمیت خواهد شد.

وی با بیان اینکه شورا یک نهاد مبتنی بر فعالیت‌های مردمی و مردم پایه است، گفت: در واقع در تعامل بین نهاد شورا به عنوان یک نهاد مردمی با دولت، امور مختلف در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اقوام پیدا می کند.

فرماندار دیواندره نیز با اشاره به اینکه تاسیس شوراهای اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: این نهاد مردمی، تجلی عینی مردم سالاری دینی و گامی بلند در راستای تحقق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است.

سیدجواد حسینی در ادامه افزود؛ با تشکیل شوراها ظرفیتی ایجاد شد تا مردم بتوانند در امور مربوط به خود ورود کنند و همین موضوع نقطه عطفی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، از این رو تجلی حکمرانی مردمی در شوراها کار اشتباه و بیهوده‌ای نیست.

در پایان این همایش از شوراهای برتر در سطح روستا، بخش، شهر و شهرستان تقدیر بعمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha