۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85472032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر عامل شرکت گاز: تامین انرژی مهاجرت معکوس به روستاهای البرز را شتاب بخشید

کرج - ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در گازرسانی به مناطق کوهستانی استان اعلام کرد: روشنایی شعله های گاز بر بام البرز و تامین انرژی ، مهاجرت معکوس به روستاهای کوهستانی این استان را شتاب بخشیده است.

به گزارش ایرنا، کامران ایمانی فولادی در سخنانش پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: سال گذشته ۴۹ روستای کوهستانی با جمعیتی حدود سه هزارو۹۶۰ خانوار در بخش آسارا شهرستان کرج و شهرستان طالقان از نعمت روشنایی گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت گردشگری این روستاها ، امروز شاهد مهاجرت معکوس به آنها هستیم و در واقع برخورداری روستاهای البرز از نعمت گاز موجب رونق گردشگری در این مناطق شده است.

ایمانی فولادی گفت : با اهتمام دولت سیزدهم از حدود ۳۰۰ روستا و آبادی استان البرز تاکنون ۲۹۱ روستا زیرپوشش شبکه گاز طبیعی قرار گرفته اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز افزود: کار جهادی گازرسانی تنها به روستاها ختم نشد بلکه گازرسانی شهرکها و مجتمع های جدید مسکونی در شهرهای استان از نعمت گاز بهره مند شدند که در این زمینه پارسال ۴۰ هزارو۹۳۳ مشترک جدید شامل هشت هزارو۸۸۸ مشترک روستایی و ۳۲ هزارو۴۵ مشترک شهری در البرز به جمعیت مشترکان گاز استان افزوده شد.

وی ادامه داد: برای بهینه سازی مصرف انرژی با همکاری سپاه استان البرز چهارهزارموتورخانه و تاسیسات گرمایشی ساختمان ها مرمت و نوسازی شد و از خطرات احتمالی در این بخش جلوگیری به عمل آمد.

ایمانی فولادی گفت : در کنار توسعه شبکه های گازرسانی و افزایش تعداد مشترکان ، تعداد قابل توجهی انشعاب غیر مجاز گاز در استان شناسایی و جمع آوری شد.

وی اظهار کرد : در بخش آگاهی بخشی و ایمنی گاز طی سال گذشته ۱۴ هزار نفر ساعت آموزش در مدارس استان اجرا شد که ۶ هزارو۹۷۰ دانش آموز مهارت های ایمنی را فرا گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha