۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85471960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار فردیس: مردم رای خود را به ساعات آخر موکول نکنند

کرج - ایرنا - فرماندار فردیس استان البرز از مردم این شهرستان خواست آرای خود را به ساعات آخر برگزاری انتخابات مجلس موکول نکنند.

"خداداد کاشفی " روز جمعه در حاشیه بازدید از یکی از شعب اخذ رای فردیس اظهار کرد: اکنون ۱۵۴ شعبه‌ اخذ رای برای شهرستان فردیس پیش‌بینی ، تجهیز و آماده شده است.

وی اضافه کرد: ۱۲۴ شعبه اخذ رای در شهر فردیس و ۳۰ شعبه در شهر مشکین دشت است که از این تعداد پنج صندوق سیار فعال شده است.

کاشفی گفت: مردم استان البرز امروز در انتخابات سرنوشت ساز با لبیک به رهبر معظم انقلاب و عهد و پیمان با شهدای انقلاب اسلامی و توسل به آنان در صحنه انتخاب حضور یافتند.

فرماندار فردیس از مردم خواست تا با حضور پرشور درانتخابات نامزد اصلح را برای پیشرفت و آبادانی این شهرستان و کشور انتخاب کنند.

کاشفی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان و پشتوانه نظام مقدس اسلامی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار شد که بر اساس آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رای از آراء صحیح صندوق ها، "علیرضا عباسی" با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رای به عنوان یکی از نمایندگان مردم حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به مجلس راه یافت.

"علی شیرین زاد" با کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای و " مصطفی سعیدی سیرایی" با ٤٠ هزار و ٢٣٦ رای در مرحله نخست رای گیری به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند .

استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha