معاون استاندار لرستان: مردم از گمانه زنی در مورد نتیجه انتخابات پرهیز کنند

خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی روند مطلوبی دارد و از مردم انتظار می رود از هرگونه گمانه زنی بی اساس در مورد نتیجه پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا احسان یاوری روز جمعه با حضور در شعبه انتخاباتی دبستان دخترانه توحید با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات با نظم و امنیت کامل در حال برگزاری است ادامه داد: انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و در صورت نیاز تمدید می شود بنابراین نباید تا قبل از اتمام رای گیری، در فضای مجازی یا واقعی گمانه زنی کرد.

وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات در ۴۳۰ شعبه ثابت و سیار خرم آباد و چگنی به صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است.

رییس ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: تاکنون مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات گزارش نشده است و اخذ رای در روستاها هم مشکل ندارد چراکه مردم با شور و نشاط پای صندوق هستند و امیدواریم این روز مبارک مانند سایر افتخار آفرینی مردم بر تارک لرستان بدرخشد.

یاوری افزود: در دور اول انتخابات آنتن دهی شعب اخذ رای ۹۸۰۵ درصد بود و اکنون احراز هویت و رای دهی الکترونیک به ۹۹ درصد رسیده است.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد که انتخابات خرم آباد و چگنی در دور دوازدهم برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده به مرحله دوم کشیده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha