توصیه فرماندار تهران به شهروندان؛رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنید

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران به شهروندان توصیه کرد: در ساعت های ابتدایی روز که هم به لحاظ ترافیکی خیابان ها خلوت تر است و هم شعب اخذ رای، برای مشارکت در انتخابات اقدام کنند و و رای دهی خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

به گزارش ایرنا، احمد قیومی روز جمعه در گفت و گویی اعلام کرد: فرایند انتخابات و رای گیری تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

وی ادامه داد: صبح امروز و در دقایق نخست آغاز انتخابات مرحله دوم، رهبر معظم انقلاب از طریق دستگاه تمام الکترونیک، رای خود را به صندوق انداختند و توصیه ما هم به مردم این است که اول وقت که حوزه ها خلوت تر است، رای دهند.

به گفته قیومی، درکل حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تعداد سه هزار و ۷۰۰ صندوق و در شهر تهران ۲هزار و ۸۷۴ صندوق رای الکترونیک آرای مردم را ثبت می‌کنند.

قیومی افزود: ۳۱۳ صندوق رای سیار برای بیمارستان ها، پادگان ها و خوابگاه های دانشجویی اختصاص یافته است.

توصیه فرماندار تهران به شهروندان؛رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنید

فرماندار تهران یادآور شد: یکی از پنج مدرک هویتی شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت برای رای دادن لازم است، البته اولویت با کارت ملی است.

به گزارش ایرنا، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است و ۲۱ اردیبهشت امسال این مرحله از انتخابات در این ۲ حوزه برای انتخاب ۱۷ نماینده برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha