بسته خبری انتخاباتی حوزه انتخابیه مشهد و کلات

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵
کد خبر: 85471943
بسته خبری انتخاباتی حوزه انتخابیه مشهد و کلات

مشهد- ایرنا- دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی، برای تعیین تکلیف آخرین کرسی نمایندگی این استان در مجلس، همزمان با سراسر کشور، ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت، در حوزه انتخابیه "مشهد و کلات" آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم خراسان رضوی در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ۲ میلیون و ۲۳۶ هزار رای و مشارکتی ۴۷ درصدی، ۱۷ نماینده خود را به خانه ملت فرستادند که مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم انتخابات، تکلیف هجدهمین کرسی نمایندگی استان در بهارستان را روشن خواهند کرد.

در این کارزار انتخاباتی "کاظم معتمدی فر" و "حسنعلی اخلاقی امیری"، ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، بر سر تصاحب هجدهمین کرسی نمایندگی استان در بهارستان رقابت می کنند.

این دو نامزد پس از قطعی شدن راهیابی به مرحله دوم، به تکاپوی انتخاباتی افتاده و خیز دوباره ای را برای مهره چینی و رقابت تبلیغاتی در این عرصه آغاز کرده و از همان روزهای نخست، درصدد حفظ آرای اخذ شده و سپس جلب نظر دیگر رای دهندگان برآمدند.

خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی، مرکز مشهد، تلاش خواهند کرد مخاطبان این رسانه را لحظه به لحظه در جریان آخرین اخبار و گزارش های خود از این رویداد ملی بگذارند:

09:08 | "اخلاقی امیری" به عنوان پنجمین منتخب حوزه مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی برگزیده شد

حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری با کسب بیشترین آرا در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخب مردم مشهد و کلات معرفی شد.

21:22 | انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پایان یافت + فیلم 

فرماندار مشهد گفت: کار رای‌گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در ساعت ۲۱ جمعه پایان یافت.

21:12 | فرماندار: ادارات و مدارس مشهد روز ۲۲ اردیبهشت مانند ایام عادی فعالیت خواهند داشت

فرماندار مشهد گفت: فردا - شنبه - همه مدارس و ادارات این شهرستان مانند قبل باز خواهند بود و برای کسانی که با شعب اخذ رای همکاری داشته‌اند احکامی صادر شده است که طبق آن عمل خواهد شد.

20:41 | شمارش آرای انتخابات در حوزه انتخابیه کلات آغاز شد/ ادامه رای‌گیری در مشهد

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: کار رای‌گیری انتخابات مجلس در شهرستان کلات در ساعت ۲۰ پایان یافته و کار شمارش آرا در شعب انتخاباتی آغاز شده است و این در حالی است که کار اخذ آرا در شهرستان مشهد، با توجه به تمدید وزارت کشور، همچنان ادامه دارد.

17:52 | ۲۱ اردیبهشت و رای‌دهندگان پای کار در مشهد

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، به نوعی محکی برای اراده رای‌دهندگانی است که هیچگاه عرصه را خالی نکرده و با سماجتی انقلابی و مثال زدنی پای کار هستند تا کار را تمام کنند.

17:06 | مرحله دوم انتخابات مجلس- مشهد

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مشهد، از ساعت ۸ صبح جمعه ( ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز شده است. مردم مشهد با حضور در شعبه اخذ رای، ارای خود را به صندوق انداختند.

16:59 | فرماندار مشهد خواستار تمدید انتخابات شد

فرماندار مشهد گفت: پیشنهاد تمدید مراجعه شهروندان در دور دوم انتخابات به وزارت کشور داده شده، زیرا مشارکت شهروندان عصر امروز رو به افزایش است.

15:54 | آمده‌ایم تا بگوییم هستیم

رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی تنها در حوزه انتخابیه شهرستان مشهد و کلات در آخرین ایستگاه به دومین دور رسید و امروز سرنوشت تنها کرسی باقیمانده در این حوزه نیز با مشارکت مردم تعیین تکلیف خواهد شد.

15:20 | بهار انتخاباتی در دور دوم انتخابات مشهد و کلات

مردم مشهد در بهار امسال و در ۲۱ اردیبهشت‌ماه با حضور پرشور در شعب اخذ رای، مشارکت مردمی را در دور دوم انتخابات در خطه نور و خورشید به تصویر کشیدند.

14:17 | ۵۵ هزار نفر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رای دادند

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: تعداد تعرفه‌های اخذ رای مصرف شده در حوزه انتخابیه مشهد و کلات تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ امروز از مرز ۵۵ هزار نفر گذشته است.

12:22 | نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: مرحله دوم، تکمیل کننده انتخابات است + فیلم

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مرحله دوم تکمیل کننده انتخابات است و اگر افراد در این مرحله شرکت نکنند همانند این است که یک کار ناقصی را انجام داده اند.

12:04 | فیلم| اخذ رای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر رضوی

برخی مردم مشهد با حضور در حرم مطهر رضوی در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

10:34 | فرماندار: ۱۸ هزار نفر مسئول اجرای فرایند انتخابات در مشهد هستند

فرماندار مشهد گفت: ۱۸ هزار نیروی اجرایی، نظارت و پلیس مسئول برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای در حوزه مشهد و کلات هستند.

10:34 | فعالیت شعب سیار اخذ رای در کلات با وجود جاده‌های سخت گذر آغاز شد

فرماندار کلات گفت: ۲۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان به صورت سیار است که با وجود باران شدید دیروز و جاده های سخت گذر، بارانی و مملو از گل و لای حرکت این شعب طبق برنامه از مبدا آغاز شده و در حال انجام است.

10:25 | فیلم | آماده سازی شعب اخذ رای و آغاز رای گیری در انتخابات مشهد

همزمان با سراسر کشور رای گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز، جمعه در کلانشهر مشهد آغاز شد.

10:11 | کودکان هم در پای صندوق رای، مشق سرنوشت می‌کنند

بسته خبری انتخاباتی حوزه انتخابیه مشهد و کلات | این خبر به‌روزرسانی می‌شود

وعده بر سر صندوق آرا است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم تاکید داشتند که فرقی بین مرحله اول و دوم انتخابات نیست و حضور پای صندوق یک وظیفه انقلابی است و برخی برای مشق انقلابی‌گری، کودکان خود را نیز به همراه آورده‌اند.

9:37 | استاندار خراسان رضوی: مردم کار را تمام کنند + فیلم

استاندار خراسان رضوی گفت: فرقی بین مرحله نخست و دوم انتخابات نیست و از مردم می‌خواهیم که با حضور در این مرحله نیز کار را تمام کنند.

8:00 | تعیین تکلیف آخرین کرسی مشهد در مجلس/ باران هم مانع حضور مردم نمی‌شود

همزمان با آغاز دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف آخرین کرسی نمایندگی استان خراسان رضوی در مجلس، مردم حوزه انتخابیه "مشهد و کلات" خود را برای آفرینش حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رای آماده کرده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha