پرهیز از پارک دوبل خودرو در مقابل مراکز اخذ رای تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت مناسب ترافیک تهران در دومین روز انتخابات مجلس شورای اسلامی به شهروندان توصیه کرد از تخلفات ساکن خودرو از جمله پارک دوبل در جلوی مراکز اخذ رای خودداری کنند.

به گزارش ایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور روز جمعه در خصوص تمهیدات ویژه پلیس راهور در روز انتخابات اظهار کرد: همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ماموران پلیس در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند و به منظور تسهیل در تردد و رفت و آمد شهروندان تهرانی در کنار شعب پر رفت و آمد تمهیدات ویژه ترافیکی اتخاذ کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ترافیک پایتخت با رصد دوربین‌های شهری از مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در شرایط مناسبی قرار دارد و اطراف مراکز انتخابات نیز تردد با سهولت انجام می‌شود.

پرهیز از پارک دوبل خودرو در مقابل مراکز اخذ رای تهران

سرهنگ موسوی پور از شهروندان درخواست کرد برای تسهیل در تردد و خلوتی معابر در ساعات ابتدایی روز در محل اخذ رای حضور یافته و از تخلفات ساکن، پارک دوبل و توقف در محل ممنوع در مراکز اخذ رای جدا خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همکارانم در اطراف محل‌های اخذ رای تا زمان پایان زمان انتخابات حضوری فعال دارند و با سد معبرها، تخلفات ساکن و پارک دوبل در محل‌های پرتردد برخورد می‌کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ساعات ابتدایی امروز با جمعی از معاونین در یکی از شعب رای حاضر شده و آرای خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را به صندوق انداختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha