۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85471904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: حضور گسترده مردم آبادان در انتخابات حماسه‌ای دیگر رقم خواهد زد

آبادان – ایرنا – معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: مردم آبادان با حضور در دوم دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد.

احسان عباس‌پور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تجربه موفقی در دور اول انتخابات که به صورت الکترونیکی بود داشتیم و حسن اعتماد وزیر کشور و استاندار خوزستان تدبیری برای ما رقم زد تا با تلاش کارکنان و دیگر اعضای اجرایی انتخابات حماسه‌ای در آبادان خلق شود.
وی افزود: این اتفاق تجربه ای گرانسنگ و حاصل زحمات همه پرسنل فرمانداری و راهبری استانداری و وزارت کشور بود و امروز نیز در دوم دوم تکرار خواهد شد.
فرماندار ویژه آبادان گفت: تمامی اقدامات لازم صورت گرفته و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده کاملا آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم.
وی افزود: مردم همانطور که در دور اول انتخابات ثابت کردند پای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند در دور دوم نیز با حضور گسترده پای صندوق‌های رای تاثیرگذاری خود در نظام که جمهوریت آن برگرفته از حاکمیت مردم بر مردم است و نظام مردم سالار می‌باشد را تکرار خواهند کرد.
عباس پور اظهارکرد: مردم آبادان با خلق حماسه در دور اول انتخابات رشد ۱۰ درصدی و اتفاق شایسته‌ای را رقم زدند که منشا خیر خواهد شد.
وی افزود: مردم در دور دوم انتخابات نیز پای صندوق‌های رای خواهند آمد تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان ایران اسلامی بزنند.
به گزارش ایرنا جلیل مختار در دور نخست انتخابات از مجموع ۹۰ هزار و ۱۴۹ آرای صحیح، ۲۰ هزار و ۵۷۶ رای به دست آورد و منتخب شد.
همچنین جواد سعدون‌زاده، صادق کمائی، سید محمد مولوی و سید امیر موسوی به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.
آبادان سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha