پوشش انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه توسط ۱۵۰ نفر از اصحاب رسانه

کرمانشاه - ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰ نفر از اصحاب رسانه شامل ۱۰۰ خبرنگار و ۵۰ تصویربردار، عکاس و نیروهای پشتیبانی کار پوشش خبری و تصویری دومین مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه را برعهده دارند.

عبدالله الماسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه، کارت شناسایی و معرفی نامه برای عوامل رسانه ای صادر شده و هماهنگی های لازم نیز برای پوشش این رویداد مهم سیاسی در شهرستان کرمانشاه انجام شده است.

وی با قدردانی از فعالان رسانه ای استان کرمانشاه در انعکاس دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه، گفت: تدابیر لازم برای به تصویر کشیدن حضور مردم شهرستان کرمانشاه در پای صندوق های رای در مرحله دوم نیز اندیشیده شده و تمام تلاش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان انعکاس این رویداد مهم به مردم استان است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه همچنین به ایجاد میز اطلاع رسانی در ستاد انتخابات استان کرمانشاه مستقر در استانداری اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰۰ نفر خبرنگار در این میز مستقر شده اند تا اخبار و اطلاعات مورد نیاز را به موقع به اطلاع مردم برسانند.

الماسی در ادامه با بیان اینکه ستاد انتخابات استان کرمانشاه پنج اقدام برای تقویت سلامت و امنیت انتخابات این دوره انجام داده است، گفت: بروزرسانی و تقویت نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک و آموزش عوامل اجرایی، برگزاری جلسات تعاملی و همفکری با نامزدهای انتخابات در هفته‌های گذشته، برگزاری مستمر دوره های آموزشی برای مجریان و عوامل انتخابات و نظارت مستمر بر فرآیند آغاز انتخابات از ۲ هفته پیش و آماده سازی تجهیزات و امکانات با آموزش نیروها و تلاش برای برگزاری انتخاباتی با سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت از جمله این اقدامات است.

به گزارش ایرنا؛ مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای انتخاب ۲ نماینده دیگر این حوزه آغاز شد.

درب ۶۴۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز بر روی رای دهندگان باز شده و رای گیری تا زمان قانونی آن یعنی ساعت ۱۸ امروز ادامه دارد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه در حالی به پایان رسید که ۶ نفر به عنوان منتخب مردم به بهارستان راه یافتند و رقابت برای کسب ۲ کرسی دیگر در حوزه شهرستان کرمانشاه به دور دوم کشیده شد.

شهرستان کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و در دوره دوازدهم انتخابات ۱۱۱ نفر با هم به رقابت پرداختند.

در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه از مجموع ۲۴۳ هزار و ۷۴۵ رای ماخوذه، «محمد رشیدی» با کسب ۶۱ هزار و ۵۸ رای برای بار دوم به عنوان منتخب مردم شهرستان کرمانشاه مستقیما به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین «جهانبخش امینی»، «ابراهیم رحیمی زنگنه»، «فضل الله رنجبر» «عبدالرضا مصری» برای کسب ۲ کرسی باقی مانده حوزه انتخابیه کرمانشاه باید در دور دوم با هم به رقابت بپردازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha