۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۸
کد خبر: 85471864
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اعتراف دروسی به قدرت قهرمان فوتبال آلمان

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۸
کد خبر: 85471864
اعتراف دروسی به قدرت قهرمان فوتبال آلمان

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آ.اس رُم بعد از ناکامی در لیگ اروپا به قدرت شاگردان ژابی آلونسو اعتراف کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آ.اس رُم با شکست ۴ بر ۲ در مجموع ۲ بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا از صعود به فینال این تورنمنت بازماند تا هم‌تیمی‌های سردار آزمون در این فصل فوتبال یک ناکامی دیگر را تجربه کنند.

دنیل دروسی سرمربی رُم بعد از ناکامی در رسیدن به فینال لیگ اروپا با تمجید از عملکرد شاگردان خود برابر قهرمان بوندسلیگا، اظهار داشت: بازیکنانم باورنکردنی بودند، شاگردانم عملکرد قهرمانانه‌ای داشتند، اما لورکوزن واقعا یک تیم قدرتمند است. رم در هر ۲ بازی نمایش خوبی داشت اما نتوانست شوت‌های زیادی به سمت دروازه تیم آلمانی بزند.

وی در خصوص نتیجه بازی برگشت، گفت: تمام تلاش را به کار گرفتیم. وقتی دو بر صفر پیش باشید، یعنی به معجزه نزدیک می‌شوید و این نشان از عملکرد خوب بازیکنان رم در این بازی دارد.

دروسی در ادامه با اشاره به رکورد فوق‌العاده شاگردان ژابی آلونسو که 49 بازی بدون باخت را ثبت کرده‌اند، گفت: هیچ تیمی در این فصل لورکوزن را شکست نداده است. بازی بسیار خوبی را برابر قهرمان بوندسلیگا انجام دادیم. باید یک حرکت رو به جلو داشته باشیم و این روحیه را حفظ کنیم و آخرین بازی‌های فصل را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha