۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85471820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه کرامت در بوشهر آغاز شد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۵
کد خبر: 85471820
برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه کرامت در بوشهر آغاز شد

بوشهر - ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت برنامه‌های ویژه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی تدوین که در این مدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا " وحید نیک روش " روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه فرهنگ سبک زندگی رضوی مورد توجه ویژه مردم بوشهر قرار دارد ترویج فرهنگ رضوی در اولویت برنامه‌های فرهنگی و امور دینی قرار دارد.

وی افزود: دهه کرامت که همزمان با میلاد فاطمه معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و خدماتی تدوین شده است.

نیک روش ادامه داد: برپایی جشن و سرور با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بوشهر در نقاط مختلف از جمله سواحل از جمله برنامه‌های مورد نظر در دهه کرامت است.

وی از موافقت شورای اسلامی شهر بوشهر با احداث چایخانه رضوی در این شهر خبر داد و تصریح کرد: احداث این چایخانه با مشارکت کانون خدمت رضوی استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت و اعضای شورای اسلامی بوشهر با لایحه شهرداری برای راه‌اندازی این چایخانه در" پارک ایمان" روبرو مصلا نماز جمعه بوشهر موافقت کردند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: آستان قدس رضوی شیوه‌نامه لازم برای احداث چایخانه امام رضا (ع) تدوین کرده است که متولی آن کانون خدمت رضوی در استان است.

نیک روش ادامه داد: باتوجه به اینکه زمین ساخت چایخانه رضوی بوشهر واگذار شده است مقرر شد در دهه کرامت عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شود.

وی یادآورشد: برای فعالیت این چایخانه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از سوی کانون خدمت رضوی طراحی شده است و شورا و شهرداری بوشهر با این اقدام فرهنگی همراهی می‌کند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: با ساخت چایخانه رضوی گروه‌های مختلف مردمی می‌توانند از ظرفیت این چایخانه برای برنامه‌های فرهنگی خود استفاده کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha