۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶:۵۱
کد خبر: 85471761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت پایانه‌های نفتی ایران ۴ تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

بوشهر_ ایرنا_ مدیر روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: چهار تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های ایرانی با هدف ساخت تجهیزات مورد نیاز از جمله کارکرد این شرکت در دومین روز برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی بوده است.

عبدالله نجفی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این تفاهم‌نامه‌ها میان عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و شرکت‌های ایرانی امضا شد.

وی افزود: بر این اساس، ‌نخستین مورد از این تفاهم‌نامه‌ها بین شرکت‌های پایانه‌های نفتی ایران و اسپاد پتروشیر پویا امضا شد.

مدیر روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران هدف از امضای این تفاهم‌نامه‌ را ساخت شیر پروانه‌ای ۱۶ اینچ استیل که در گوی‌های شناور استفاده و برای نخستین بار در کشور تولید می شود عنوان کرد.

نجفی ادامه داد: تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های پایانه‌های نفتی ایران و رضوان‌گستر به‌منظور ساخت توپک‌های سیستم میترینگ نئوپرن، تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت پایانه‌های نفتی ایران و دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برای حفظ و بهبود فضای سبز جزیره خارک و تفاهم‌نامه بومی‌سازی ساخت تجهیزات سطح‌سنجی مخازن نفت بین شرکت پایانه‌های نفتی ایران و شرکت دانش‌بنیان پردازشگران پتروصنعت امیرکبیر، از دیگر تفاهم‌نامه‌های امضا شده بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha