۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶:۰۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85471755
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نتانیاهو: بایدن با متوقف کردن ارسال سلاح مرتکب اشتباه شد

تهران- ایرنا- بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با متوقف کردن ارسال سلاح برای این رژیم مرتکب اشتباه شده است.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از سی ان ان، نتانیاهو در مصاحبه با این شبکه آمریکایی گفت که بایدن پس از تعلیق ارسال محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی برای اینکه از آنها در عملیات نظامی گسترده در شهر رفح در جنوب غزه استفاده نشود، مرتکب اشتباه شد.

وی همچنین مدعی شد: نیروهای اسرائیلی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مردم بتوانند رفح را ترک کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال است که بایدن را می‌شناسد، گفت که امیدوار است او و رئیس جمهور آمریکا راهی برای غلبه بر اختلافات خود بیابند.

نتانیاهو همچنین مدعی شد: ما آنچه را که باید انجام دهیم برای محافظت از کشورمان انجام خواهیم داد و این به معنای حفاظت از آینده ماست و اینکه ما حماس را شکست خواهیم داد از جمله در رفح چرا که در حال حاضر چاره دیگری جز این نداریم.

به گزارش ایرنا، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی این شهر را اشغال کرده‌ است.

این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته است؛ اما رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که طرح پیشنهادی حماس با خواسته‌های این رژیم فاصله دارد، مدعی شد: اجازه نمی‌دهیم حماس توانایی‌های نظامی خود را بازسازی کند. اسرائیل اجازه نخواهد داد که حماس در نوار غزه حکومت کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha