شلیک پهپادی به امن‌ترین نقاط سرزمین‌ اشغالی، نشانه آشکار اقتدار ایران است

گرگان- ایرنا- مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شلیک پهپادهای ایران به امن‌ترین نقاط سرزمین‌های اشغالی در جریان عملیات وعده صادق، نشانه آشکار اقتدار ایران و ظهور قدرت جدید نظامی در جهان است.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه پنجشنبه در اجتماع بزرگ الی بیت‌المقدس و چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان اظهار کرد: نمایش اقتدار نظامی ایران در انجام عملیات «وعده صادق» و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی در شرایطی اتفاق افتاد که ما از موشک و پهپادهایی با تکنولوژی ۱۰ سال گذشته و قدیمی استفاده کردیم تا به سردمداران این رژیم پوشالی ثابت کنیم ادعای گنبد آهنین آنان دروغی بیش نیست.

وی بیان کرد: پهپادهای ایران در وعده صادق به امن‌ترین نقاط رژیم صهیونیستی و در ۱۵ کیلومتری محل نگهداری سلاح‌های اتمی اسرائیل شلیک شد تا نشان دهیم اگر اراده کنیم، هر نقطه از این سرزمین را هدف قرار خواهیم داد.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: با وجود انجام این عملیات که دل ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان را شاد کرد، عده‌ای وطن فروش در داخل گفتند که چرا در نیمه شب به سرزمین اشغالی حمله کردید؟ پاسخ آنان است که شاید شما به خدمت سربازی نرفته باشد اما نظامی‌ها می‌دانند در زمان اعلام آماده‌باش همه نیروها و به‌خصوص نخبگان در میدان حضور دارند.

سردار اهوازیان ادامه داد: در عملیات وعده صادق مهم نیست که ما چند نقطه را هدف قرار دادیم بلکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب « موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است».

شلیک پهپادی به امن‌ترین نقاط سرزمین‌ اشغالی، نشانه آشکار اقتدار ایران استا
مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: چند روز پس از سیلی سخت ایران به رژیم صهیونیستی، این کشور چند «مگس» به سمت اصفهان فرستاد اما آقای نتانیاهو این گونه میخواستی از ما انتقام بگیری؟ کور خواندی!

وی افزود: چند سال قبل نتانیاهو رجز خواهد که نیروهای هوایی اسرائیل ایران را نابود خواهد کرد که همان زمان سردار جعفری پاسخ داد « شما جنگنده‌های خود را بفرستید اگر سالم برگشتند آن‌وقت برای ما رجز بخوانید!»

اهوازیان با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: کسانی که یک تنه کار فرهنگی می‌کنند و در سنگر اقتصادی برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند شایسته قدردانی هستند.

همرزم شهید سلیمانی افزود: شهید، سخنران، مداح، دعاکن و تماشاچی نمی‌خواهد، شهید رهرو می‌خواهد مواظب باشیم پست و مسئولیت‌ها ما را از مسیر درست منحرف نکند.

سردار اهوازیان عنوان کرد: اغلب حاضران در این مراسم، نسل جوان هستند که جای تحسین است. بصیرت نسل جوان امروز هزاران بار بیشتر از جوانان دیروز است و با محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام عجین شدند.

فرمانده سپاه نینوا نیز در این مراسم گفت: امنیت، آرامش و آسایش کشور به برکت خون‌ پاک شهداست.

سردار علی ملک شاهکوهی اظهار کرد: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا مرهون جانفشانی شهدایی است که از همه چیزشان گذشتند.

وی بیان کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ اسلام شاهدیم که حکومت ولایی اولین سیلی را بر پیکره کثیف رژیم صهیونسیتی زد چنانکه ایرانیان خارج از کشور هم به این اتفاق اعتراف می‌کنند.

شلیک پهپادی به امن‌ترین نقاط سرزمین‌ اشغالی، نشانه آشکار اقتدار ایران است

فرمانده سپاه نینوا افزود: نتیجه وعده صادق، رستاخیز و جنبش دانشجویی در آمریکا و ۲۶ ایالت آن است که در کشورهای اروپایی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب به ثمر نشسته است.

وی عنوان کرد: عملیات وعده صادق که با تلاش نیروهای مسلح رقم خورد باید به درستی تبیین شود. امروز وضعیت رژیم صهیونسیتی شکننده تر از قبل شده و به زوال نزدیک است.

در این یادواره، علاوه بر وداع با پیکر شهید «مهدی مزرئی‌نوده» که در درگیری با قاچاقچیان سوخت در استان هرمزگان به شهادت رسیده بود، به تعدادی از زوج‌های جوان گلستان از سوی خانواده شهدا، یک سر کامل جهیزیه اهدا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha