۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85471684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان حرفه‌ای منزل در غرب پایتخت زمین‌گیر شدند

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبر: 85471684
سارقان حرفه‌ای منزل در غرب پایتخت زمین‌گیر شدند
عکس تزیینی است

تهران بزرگ - ایرنا - ربیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از زمین‌گیر شدن و دستگیری سارقان حرفه‌ای و سابقه دار منازل در خیابان درختی محدوده شهرک غرب در منطقه غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت، سرهنگ علی قاسم پور شامگاه پنجشنبه گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با سارقان منزل در محدوده شهرک غرب، بامداد امروز تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ در حین گشت زنی در خیابان «درختی» به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ با چهار نفر سرنشین که با صورت پوشانده در حال زاغ زنی منازل بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران به صورت نامحسوس آنها را زیر نظر گرفته و پس از استعلام پلاک مشخص شد که پلاک نصب شده روی خودروی متهمان سرقتی است.

به گفته وی، متهمان با رویت ماموران قصد فرار داشته که بلافاصله عوامل کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس دستور ایست صادر کردند اما راننده توجه نکرده و به طرز خطرناکی متواری شد.

سارقان حرفه‌ای منزل در غرب پایتخت زمین‌گیر شدند

سرهنگ قاسم پور اظهار کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز و توجه نکردن متهمان به فرمان پلیس، در نهایت با اجرای طرح مهار پلیسی و قانون بکارگیری سلاح، خودرو متوقف شد و متهمان به صورت پیاده متواری شدند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از مدتی ۲ نفر از آنها با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک گلوله متوقف و دستگیر شده ولی ۲ نفر دیگر متواری شدند.
وی تاکید کرد: پس از بررسی اولیه مشخص شد خودرو با پلاک سرقتی در حال تردد بوده و تعداد زیادی ادوات حرفه‌ای سرقت، دسته کلید با ۱۵ عدد کلید و قفل شکن نیز از داخل آن کشف شد.
سرهنگ قاسم پور یادآور شد: متهمان دستگیر شده ۲۰ تا ۲۵ ساله دارای سابقه کیفری، به جرم خود مبنی بر سرقت منازل اعتراف و دو متهم متواری شناسایی شده و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی به شهروندان توصیه نمودند که در زمانی که خارج از منزل اوقات خود را به سر می‌برند از نگهداری اشیای طلا، جواهرات و وجه نقد در داخل منزل خودداری کرده و منازل خود را به حفاظ ایمنی، دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha