۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85471669
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون اتومبیلرانی: هدفمان برگزاری رویدادهای کشوری در استان‌های مختلف است

اهواز - ایرنا - رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: یکی از اهداف ما در فدراسیون، برگزاری رویدادهای مختلف در استان‌ها بوده تا شاهد نشاط اجتماعی در سراسر کشور باشیم.

به گزارش ایرنا مازیار ناظمی پنجشنبه در جریان مسابقات موتور کراس قهرمانی کشوری در اهواز اظهار کرد: راند اول مسابقات موتورکراس زنان و مردان ایران به میزبانی شهر اهواز در سطح بسیار خوبی برگزار و شاهد درخشش ورزشکاران جدیدی در این رشته بودیم.

وی بیان کرد: رشته موتور کراس در جهان طرفداران بسیاری داشته و ورزشکاران ما بارها در مسابقات جهانی شرکت کرده و صاحب عنوان شدند.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: از آنجا که این رشته در خوزستان طرفداران بسیاری داشته سعی کردیم راند اول مسابقات کشوری در این استان باشد تا حق مردم خوزستان ادا شود.

وی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان را یکی از هیات های فعال در سطح کشور دانست و گفت: در یک سال اخیر شاهد اتفاقات بسیار خوبی در هیات خوزستان بودیم و امیدواریم شاهد درخشش بیشتر نمایندگان این استان در پیکارهای کشوری باشیم.

در بخش زنان و مردان مسابقات جهانی موتور کراس شرکت می کنیم

ناظمی با بیان اینکه رشته موتورکراس سابقه طولانی در ایران داشته و تقریبا در همه استان‌های کشور پیست موتور کراس وجود دارد گفت: در این رشته میزبان مسابقات آسیایی بوده و حتی صاحب مدال هستیم. همچنین سال گذشته برای اولین بار تیم کامل زنان و مردان ایران به مسابقات جهانی موتور کراس اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه در ایران استعدادهای بسیاری در رشته موتور کراس وجود دارد افزود: در سال جاری نیز در بخش زنان و مردان مسابقات جهانی شرکت کرده و امیدوارم رتبه‌ای بهتر از سال گذشته کسب کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha