۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85471643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: بازارچه های فروش صنایع دستی در رونق مشاغل خانگی موثرند

خرم آباد -ایرنا - استاندار لرستان گفت: ایجاد بازارچه های فروش صنایع دستی در سطح استان، ملی و برون مرزی نقش بسیار مهمی در رونق مشاغل خانگی دارد.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز پنجشنبه در شورای اشتغال استان بیان کرد: گردشگری و میراث فرهنگی یکی از ظرفیت های اساسی و مهم استان برای توسعه و اشتغال است که باید از طریق ایجاد زیرساخت ها، ایجاد بازارچه های فروش صنایع دستی به آن رونق داد.

وی تصریح کرد: استان لرستان دارای ظرفیت های مهم گردشگری از جمله طبیعت زیبا، آثار باستانی و جاذبه های فرهنگی غنی می باشد که توسعه آن پیشرفت استان را به همراه خواهد داشت.

استاندار لرستان با اشاره به موضوع اشتغال به عنوان یکی از مهم ترین مسائل استان و تأکید رئیس جمهور مبنی بر نگاه ویژه به اشتغال لرستان، ابراز کرد: دستگاه های اجرایی باید با پاسخگویی سریع به استعلامات سرمایه گذاران را برای حضور در استان و سرمایه گذاری مطابق ظرفیت های موجود ترغیب کنند.

شفقت توسعه روستاها را یکی دیگر از زمینه های توسعه ی اشتغال کشور برشمرد و گفت: رونق اقتصاد کشاورزی به ویژه در روستاها و توسعه تعاونی های روستایی برای حمایت از صنایع خرد یکی دیگر از رویکردهای مهم اشتغال سریع در استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha