توسعه متوازن و توجه به مناطق کم‌برخوردار از برنامه های مهم دولت سیزدهم است

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای محرومیت زدایی در استان طی مدت فعالیت دولت سیزدهم گفت: توسعه متوازن و توجه به مناطق کم‌برخوردار از برنامه های مهم دولت است.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار ماکو افزود: در این راستا اقدامات گسترده ای در آذربایجان غربی انجام شده که سفرهای شهرستانی مقام عالی استان با همراهی مدیران نهادهای مختلف اجرایی از جمله آنهاست.

وی اضافه کرد: متاسفانه در گذشته شاهد توسعه نامتوازن در آذربایجان غربی بوده ایم که برای توسعه همه جانبه، رسیدن شاخص های مناطق مختلف به میانگین استانی از جمله برنامه ریزی هاست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: توسعه زیرساخت های استانی از جمله حوزه آموزش و پرورش و جمع آوری مدارس کانکسی از جمله مواردی است که در دستور کار قرار دارد.

ابراهیمی اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف، تاکنون در دولت سیزدهم بیش از یک هزار کلاس درس در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید بر لزوم قرارگرفتن مسوولان در کنار مردم گفت: باید مسوولان در کنار مردم باشند چرا که بیش از ۶۰ درصد مسائل شهروندان با استماع نیازهای آنان قابل حل و مرتفع شدن است.

توسعه متوازن و توجه به مناطق کم‌برخوردار از برنامه های مهم دولت سیزدهم است

به گزارش ایرنا، در این آیین رامین موحدی به عنوان فرماندار جدید ماکو معرفی و از خدمات نادر کاظمی فرماندار پیشین قدردانی شد.

کاظمی از زمستان سال 1400 فرماندار ماکو بود؛ موحدی نیز پیشتر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان غربی بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha