۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85471476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

محور لاویج بازگشایی شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبر: 85471476
محور لاویج بازگشایی شد

نوشهر - ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت : راه دسترسی منطقه لاویج چمستان شهرستان نور که براثر رانش ناشی از بارش شدید باران مسدود شده بود با ایجاد راه فرعی بازگشایی شد.

حسینعلی محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: راه دسترسی روستاهای " واز و وازتنگه " منطقه لاویج چمستان براثر بارندگی‌های شب و روز گذشته و بالا آمدن اب مسیل ها تخریب و مسدود شده بود.

وی با بیان این که خسارت های وارد از سوی کارشناسان امر در دست بررسی است، اظهارداشت : گفت: با تلاش راهداران محور ارتباطی مناطق یادشده بازگشایی شده و عوامل امدادی و راهداری در منطقه حضور دارند و به خدمات رسانی مشغول هستند.

هواشناسی مازندران بیشترین میزان بارندگی ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته را ۹۱ میلی متر در شهرستان نور و بخش چمستان و ۵۹ میلی متر در رامسر اعلام کرد.

بنا به این گزارش سامانه ناپایدار بارشی تا شامگاه امروز چهارشنبه در استان مازندران فعال است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تصریح کرد : با تلاش نیروهای راهداری و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران در شهرستان نور که همچنان ادامه دارد، اکنون روستاییان برای تردد با ایجاد راه فرعی مشکلی خاصی ندارند و تردد مردم در جریان است.

محور لاویج بازگشایی شد

محمدی از مردم و کشاورزان و دامداران مازندران به ویژه غرب مازندران خواست از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های این مناطق بویژه رودخانه های منطقه اجتناب کنند زیرا احتمال طغیان و بالا آمدن آب به صورت نقطه‌ای وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha